Linda

Hoi Linda,

Hoe is het gegaan afgelopen weekend? Zijn de rode duivels nog bij je op bezoek geweest??? Ik hoop het niet voor je! Bij mij helaas wel...Sterker nog, ze waren er al vrijdag en ik heb me denk ik verteld...Baalde als een stekker in ieder geval. Ik hoor het wel van je.

Liefs Ilona

Hallo Ilona,

Ik reageer even op je berichtje aan Linda. Volgens mij is zij niet ongi geworden en zwanger.....
veel succes in de volgende ronde...ik zit druk te wachten op mijn rode duivels. Ik heb vanaf gisteren helemaal het gevoel dat ze onderweg zijn....dus ga er vanuit dat ik met je mee ga naar de volgende ronde...
Gr. Biate

Hoi Biate,

Fijn dat je even reageert, was wel erg nieuwsgierig. Het zou wel heel mooi voor haar zijn!!! Hoop het voor haar en ook voor jou natuurlijk. Hou me op de hoogte!!

VAn Linda staat een aantal blz. terug op zaterdag het berichtje is aan jou gericht. Ik voel ongi helemaal aankomen, gisteren ook maar het is er dus nog niet..... Hoop niet dat ik 3 dagen over tijd ben dan wordt mijn cyclus onregelmatig. Bij jou kwam het een dag eerder dat is natuurlijk wel lekker. Hé ik houd je op de hoogte...werkse. Je krijgt deze week ook vakantie of niet???
Ik moet tot en met donderdag werken.

Terug
Bovenaan