linda??

hoi hoi, ja de mensen denken dat wij een knop hebben die alles zomaar om kan zetten!!! en waar kan je met je verhaal heen??? na 2,5 jaar zijn ze me ook zat met mijn verhalen( zo voelt het) en inderdaad mijn vriendinnen tellen ook zo maar opeens aan!! ze denken och het wordt tijd voor een teweede en hoppa ze zijn zwanger , nou daar word ik dus echt verdrietig van,
ik heb ook op het zwanger forum twee vrouwen leren kennen en daar heb ik ook heel wat met af  gekletst maar zoals altijd wat gebeurt er  ze zijn zwanger geworden deze maand en ik als enige weer eens ong zoals gewoonlijk , ben wel blij voor hun natuurlijk maar toch iedere maand voel ik me klote als ze weer gearriveerd zijn!!!
heb jij wel een normale cyclus of ook niet??
ik eerst wel altijd maar nu de laatse maanden schuift het iedere keer een dag op ?? snap er geen zak meer van,
ik hoop dat we samen snel zwanger zullen worden, maar zie dat somber in e zijn la zolang bezig en nog niks, en dan denk ik dan zal het nu ook wel weer niet zo zijn!! denk jij ook zo negatief ?? ik de laatste tijd wel, ik kan er niks aan doen!!
nou meid tot snel, en ik hoop dat we vaak met elkaar zullen kunnen kletsen, over van alles en wat,
doei doei,
groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ik heb het eerste half jaar dat ik weer was gestopt met de pil regelmatig met mijn ongi. maar na een half jaar ging het helemaal mis en ik menstrueer nu tussen de 30 en 35 dagen. nu zei mijn man wel dat hij vond dat mijn borsten groter werden dus hij denkt dat ik misschien wel zwanger kan zijn. maar aan een kant hoop ik dat niet dat klinkt misschien stom maar ik moet donderdag 3 mei naar een narcose tandarts om mijn verstandskies te laten verwijderen en dan ga ik helemaal onder narcose want ik durf niet naar de kaakchirurg dus als blijkt dat ik zwanger ben dan kan het niet maar ik loop al 3 jaar met een gat in die kies dus hij moet er echt uit voordat hij gaat ontsteken. wie weet worden we tegelijk zwanger. wij zeggen we zijn nog jong ik ben in maart 31 geworden en mijn man 14 dagen terug 29 dus we hebben nog de tijd en hoe ouder onze kinderen zijn des te leuker het voor hun ook is dan maken ze het echt bewust mee.

tot gauw.

gr. linda

hoi linda,
ik ben nu 24 jaar,   mijn cyclus schuift steeds een dag op?? zo kan je natuurlijk nergens van op aan!! maar ik denk dat we gewoon geluk moeten hebben .. juiste tijd juiste plaats ha ha .
wanneer moet jij ook alweer ong worden?? sorry kan het zo snel niet meer terug vinden . ik ga nu snel het zwembaje vol laten lopen en effe lekker afkoelen ha ha , tot snel,
xx wendy

Terug
Bovenaan