@ Linda

Hoi hoi!

Ik vind deze zwangerschap inderdaad veel spannender dan toen ik zwanger was van de eerste. Bij de tweede had ik het al wat meer en nu nóg meer. Zal wel normaal zijn denk ik. Mijn zusje en haar man willen ook graag kinderen en zij heeft al 3 miskramen gehad dit jaar. Voel me soms een beetje schuldig.

Ik ben 2 jaar jonger dan jij en ben ook ruim 4 jaar getrouwd.

Tussen de oudste en de middelste zit 2 jaar en 5 dagen en tussen de middelste en de jongste zal 21 mnd zitten. We hebben hier bewust voor gekozen trouwens.

Ik denk dat mijn uitgerekende datum een week zal opschuiven (net als bij mijn eerste), maar dat zien we over een paar weken wel. Vooralsnog staat het vast op 8 juli.

Verder heb ik ook niet echt last van kwaaltjes. Heb helaas wel bekkeninstabiliteit (anderhalve week vóór de positieve test), maar inmiddels weet ik uit ervaring hoe ik hier mee om moet gaan.

Wat grappig, want net zoals hij heb ik ook al een serieuze buik (net als bij de eerste, maar toen was ik ongeveer 20(!) weken). Vooral 's avonds. Ik ben benieuwd hoe lang we het stil kunnen houden.

Voorlopig blijf ik hier nog wel rondhangen hoor, jij ook?

Groetjes,
Raeven.

HOi,

Ik ben zelf vooral actief op het 9 maanden forum enkwam hier enes kijken, maa rik vond het wel heel grappig dat ik iemand tegen kwam met de kindertjes rond dezelfde leeftijd als mijn kindertjes.

Vervelend dat je nu al last heb van bi, maar dat is wel heel vroeg al he?
WOrdt het dan niet heel erg aan het eind van je zwnagerschap?

Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n buikje al, maar ja ik ben nog geen 5 weken zwanger, maarw e zienw el hoe lang we het stil kunnen houen.

Wanneer moet jij voro het eerst naar de verloskundige/gyn?
En wanneer heb jij je eerste echo?

Hier 2 december een afspraak staan bij de verloskundige en dan mag ik een afspraak maken voor een echo.
Ik vind het echt een nadeel van nederland dat je pas met 12 weken voor de eerste echo mag.
Bij de tweede heb ik rond de 8 weken al een echo gehad ivm bloedverlies en ik zou dat nou ook heel graag willen, maar ja dat gaat hier zomaar niet.

Ik ga mijn bedje opzoeken, ben moe en morgen is het om half 7 weer dag want dan zijn de kindertjes wakker.

Groetjes Linda

Hey,

Er zijn ook zoveel forums. 't Is even zoeken welke het beste bij je past. 4 Jaar geleden kwam ik hier terecht, maar toen was het wel wat eenvoudiger en makkelijker qua opzet. Moest erg wennen hier.

Bij de zwangerschap van mijn zoon had ik ook BI voordat ik wist dat ik zwanger was. Toen moest ik ook met 24 weken stoppen met werken en kon ik niet meer lopen/zitten/liggen. Bij mijn dochtertje had ik er iets minder last van omdat ik toen naar de osteopaat ben geweest. En nu wisten we eigenlijk al een poosje dat ik weer zwanger was. Over een week of wat weer naar de osteopaat en dan kan ik weer even vooruit.

Had gisteren wat zwangerschapshirts aan en de buik was goed gevuld. Echt heel erg hoor. Wil het nog wel even stil houden.

Geloof het of niet, ik moet ook woensdag 2 dec. voor het eerst naar de vk. We hebben dan de vk die de laatste bevalling heeft gedaan. Da's wel heel leuk. Ja, nog 6/7 weken wachten op een echo, duurt lang hè. Wil graag weten of alles goed is.

Vervelend dat je bij de 2e bloedverlies had. Kan je flink onzeker maken. Hopelijk heb je dat nu niet.

Ga nu eerst de jongste uit bed halen. Wij zijn gezegend met 2 slaapkoppen, hahahah.

Groetjes!

Terug
Bovenaan