@Linda76

@Linda76

Dank voor je leuke bericht en sorry voor mijn hele late reactie. Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger van een tweeling (jongen / meisje) en ze gaan het (als het niet natuurlijk komt) met week 37 inleiden, dus dat schiet al op!

Jij bent inmiddels bevallen, wat is het geworden? Ik ben zo benieuwd! Is alles goed gegaan bij de bevalling? Gefeliciteerd met jullie lieve wondertje!

Ik ga nu in het Sophia kinderziekenhuis bevallen (Rdam), daar ben ik al eerder opgenomen geweest wegens dreigende vroeggeboorte bij 29 weken, dus ik heb het nu goed uitgehouden he?

Ik hoor graag van je en nogmaals sorry voor mijn late reactie!

Liefs Vic

Wat leuk dat het goed gaat! En al bijna mag je je kleintjes in je armen houden. Wel fijn dat het einde in zicht is, met twee is het wel pittig, helemaal als je met 29 weken al dreigt te gaan bevallen. Maar nu alweer 35 weken zwanger! Leuk dat je een jongetje en een meisje krijgt. Het is zo'n bijzonder moment om je kindje na de bevalling in je armen te krijgen en dan heb je er straks twee!!

Ik ben inderdaad bevallen, 12 augustus is onze derde zoon geboren en alles ging goed, een vlotte bevalling en een gezond mannetje, wat wil je nog meer? Het was wel weer even wennen zo'n klein baby'tje (de jongste is alweer 5) maar inmiddels zijn we helemaal gewend en de andere twee jongens vinden hun broertje helemaal geweldig. Het is ook erg leuk om te zien hoe Tijn op zijn broers reageert, hij begint meteen te lachten als een van hen bij hem komt zitten als hij in de wipstoel zit. Dus het gaat allemaal prima hier, volgende week moet ik alweer beginnen met werken. Het gaat zo snel.

Ik hoop dat je de laatste weekjes nog een beetje vol kan houden en dat je straks twee gezonde kindjes in je armen hebt! Alvast een voorspoedige bevalling gewenst. Ben heel benieuwd!

Liefs

Terug
Bovenaan