@ Linda_mv_ Marissa

A

Anoniem

Guest
Hoi Linda,

Ik heb al een paar jaar een stom wachtwoord, die heb ik gekregen toen ik mijn eiegen kwijt was. Hoe kan ik het veranderen???
Misschien kun jij mij helpen.
Dan kan ik ook mijn gebruikersnaam veranderen, want ben al meer dan 2 jaar geen 26 meer haha.

Mooie foto"s heb je altijd van je dochter!!!

Ik had ff op je hyves gespiekt, maar op de foto ben jij toch niet??
Ik dacht dat je er anders uitzag?

Gr Linda

Hoi Linda,

Bedankt voor het compliment :) Ik weet niet welke foto's je gezien hebt. Maar bij het onderwerp de ijskoningin sta ik ook op de foto.

Je kunt je gebruikersnaam en wachtwoord helaas alleen maar wijzigen als je ook een ander e-mail adres hebt. Je kunt per e-mail adres maar 1 profiel aanmaken. Maar misschien hebben jij zelf of je man ook wel een adres? Dan kun je een heel nieuw profiel aanmaken.

Zag ik verder dat je in Amersfoort woont? Ik ben in Amersfoort opgegroeid, heb er tot mijn 25e gewoond. Gave stad! Ga je in januari ook mee met ons uitje dan?

groetjes Linda

Hey Linda,

Ik heb idd   je foto met je dochter gezien bij de ijskoningin.Mooie foto trouwens daar krijg je echt een kerst gevoel van!
Ik woon niet in Amersfoort ik woon in het hoge noorden. Dus ik ga helaas ook niet mee, ik moet ook werken en ruilen is altijd lastig bij mij op het werk en het is natuurlijk een eindje vandaan hier.
Maar ik zal jullie verhalen wel lezen. Dan kan ik er ook een beeld bij vormen.

bedankt voor de tip, maar ik kan ook wel proberen om een met jg contact op te nemen om zo het te wijzigigen met behoud van email. Tuurlijk mag ik die van mijn vrien ook wel gebruiken.

Ik lees dat jij voor psv bent! Gaat nu niet zo super he, nou ja ze winnen vast wel van feyenoord, want daar gaat het helemaal niet best mee. Ik en voornamelijk mijn vriend is een super fan van Feyenoord.
Hij heeft ook vroeger in Rotterdam gewoon, dus ook wel logische dan

Gr Linda

Hoi Linda,

Inderdaad zijn wij grote PSV fans. Nu met Marissa gaan we wat minder vaak maar voor a.s. zondag tegen Feyenoord hebben we kaarten gekregen. We zitten dan dus ook in het stadion. Normaal altijd op de hoofdtribune maar nu helaas onder het Feyenoord vak. Ik hoop dat het allemaal meevalt maar anders gaan we gewoon weer. Ik ga me echt niet laten bekogelen in ieder geval. Ik heb een sponsor gevonden voor onze sfeergroep. Van het geld van de sponsor hebben ze 150 Eindhoven vlaggen gekocht die dus allemaal op het vak gezwaaid worden zondag. Wordt vast een erg mooi gezicht. En extra leuk als je dan zelf weet dat je daar aan hebt bijgedragen. Ik hoop in ieder geval dat het een mooie wedstrijd word

groetjes Linda

Terug
Bovenaan