Linda's aanbiedingen

Omdat ik er ondertussen om bekend sta dat ik de aanbiedingen in de gaten hou hier de 2 toppers van deze week.

1. De pampers zijn in de aanbieding bij het Kruidvat. Dit is de scherpste aanbieding die er is van Pampers en hij komt dan helaas ook weinig voor. Maar deze week terug van weggeweest:
3 pakken Pampers voor 19.98

2. Bij het Kruidvat is deze week de Baby Born in de aanbieding met magisch potje. Normaal overal 55 euro, deze week voor 25 euro. Voor iedereen die hem nog niet gekocht heeft misschien nu alvast doen voor kerst of sinterklaas?

En als je dan toch bij de kruidvat bent dan kun je misschien ook meteen de rompertjes meenemen, die zijn ook in de aanbieding. Lucas draagt geen rompertjes meer, maar zijn broertje wel

Ja ik had het al gelezen, gaat morgen in he. Ik heb nog 6 pakken pampers liggen maar deze aanbieding pak ik toch ook maar even mee, scheelt wel veel,
gr. van Sonja

Haha, dank je wel Linda!
Het is wel goedkoper, maar welke maat moet ik nou nemen voor Gijs bijvoorbeeld? Hij is nu ruim 7 kilo en draagt altijd eigen merk en dan maat 3. Ik heb altijd problemen met pampers, dus koop ze nooit.

Nou wie heeft er advies. Oh en Feline draagt maat 5 van eigen merk, wat moet die dan hebben?

Bumblies heten de luiers.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan