Linde 1 jaar!!!

A

Anoniem

Guest
Hiep Hiep Hoera!!!
Vandaag is het dan zover, ons meisje 1 jaar!!!
We hebben een superleuke dag gehad, met ons gezinnetje + mijn ouders naar de Beekse Bergen geweest.
Wij waren er nog nooit geweest maar het is superleuk, dus Esmé echt een keertje naartoe gaan!
Vanmorgen heeft de jarige kado's gekregen maar leek niet echt onder de indruk ervan.
Verder zijn we de hele dag weg geweest waarvan ze  een heel klein half uurtje geslapen heeft, dat  was wel indrukwekkend want ze wordt sinds ze in bed ligt iedere keer huilend wakker maar gelukkig gaat ze uit zichzelf weer slapen.
Zondag vieren we haar 1e verjaardag met een feestje en dan ook de taart natuurlijk.
Helaas heeft de helft van de genodigden al laten weten dat ze niet komen dus het wordt een klein feestje, jammer maar ook leuk!!!

Bedankt voor al jullie felicitaties!!! enne.. die emoties willen maar niet komen, ik had ze wel verwacht maar...???

groetjes Daniëlle.

Hiep Hiep Hoera om 07:00uur was nog wel heel vroeg!!!

Met mijn mooie muts van het kdv + kado van mijn zus (knuffelkonijn) aan het ontbijt.

Kado van papa en mama, leuk speelhuis met geluidjes.
Volgens mijn zus is 'ie geweldig!!! en ik vind 'm ook super!!!

Met papa en Roos bij Dip in het safari-park, ik vond 'm heel leuk en lief maar Roos vond 'm maar eng!!!

Leuk hoor apen, leeuwen, giraffen, tijgers, zebra's en nog veel meer maar je wordt er zo moe van.

Zo te lezen en te zien heb je vandaag al een hele mooie dag gehad.
En zondag zul je vast ook heel veel plezier beleven, met veel of weinig dat maakt niet uit, toch

Pauline

Zo, wat een superdag en nou mag je zondag ook weer feesten.
Veel plezier alvast!!
Liefs Kitty en Tess

Hoi Daan

Wát een lieve schatten zeg, die twee meiden van je! Lekker dat jullie zo genoten hebben en je hoeft toch ook niet emo te worden om intens te kunnen genieten!!

Veel plezier vast voor zondag en nogmaals van harte met je kleine meid!

Susan mv Gijs (die Roos had geheten als hij een meisje was geweest) en Sophie

Hoi,

Nou jullie hebben een super dag gehad! Heerlijk hoor en zondag een echt feestje met nog meer cadeautjes wat een feest allemaal.

Ach die emoties kunnen nog komen, ik had het toen we de trap af kwamen en voor haar lang zal ze leven zongen, mama piepte alleen maar, zo gek!

Wat een gaaf huis, die wilde ik eerst ook voor Tess, maar toch voor de boerderij gekozen omdat beestjes nu echt favo zijn. Tot op heden kijkt ze er alleen maar naar en pakt een beestje en loopt dan weer weg, het echt spelen moet nog komen. Jullie hebben natuurlijk de grote zus, die zal er ook heel veel plezier aan hebben.

Geniet van je meiden en van het feestje op zondag, bij ons was ook veel afgebelt en toch was het erg druk!

Knuffel Nanda en Tess

wat een mooie meiden heb je zeg, Leuke foto's en alvast veel plezier zondag.

Liefs sandra

het klinkt helemaal leuk,
nog gefeliciteerd en veel plezier op het feestje
en een klein clubje is meestal alleen maar leuker!
groetjes Pas

Och och och, wat schaam ik me toch!!!!!!!!!!!!!

Ik ben gisteren helemaal vergeten om Linde te feliciteren (en de andere natuurlijk ook). Dom dom dom, oliekoekendom, was kabouter Yvon.....hahahaha

Nou Linde, alsnog van harte proficiat met je verjaardag! Je hebt het zo te zien in ieder geval erg naar je zin gehad.

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Terug
Bovenaan