Linde is twee en zegt nee.....

...en dat tegen de verjaardags kado's???
De ballonnen en slingers vond ze geweldig maar de kado's...
"hoeffe niet" "niette leuk" "wille niet" etc...we zitten midden in de fase van "wille niet" en "magge wel" maar dit hadden we niet verwacht hahaha....
Maar met de hulp van Roos was alles toch uitgepakt en toch ook wel een beetje leuk.
We zijn druk aan het rommelen in huis en hadden een klein maar erg gezellig feestje, Linde was om een uurtje of 7 helemaal uitgeteld en is lekker gaan slapen.

en dan een paar foto's van de jarige job!!!

Naar het kdv, trakteren!!! het is een drama om Linde er te krijgen maar als ze er 5 min. is gaat het prima en helemaal als je jarig bent natuuurlijk.

Hieperdepiep.....Hoera!!!

Kado van papa en mama...het enige kado wat meteen erg leuk was!

Stoere loopfiets van opa en oma...nu alleen het "lopen" nog....

geen feestje zonder taart, natuurlijk met twee kaarsje...

en lekker dat 'ie was....

helemaal moe, nijntje lezen met papa op naar de 3 jaar.

groetjes Daniëlle.

Hahahaha Daan, dat 'nee wil niet' en 'hoeffe niet' houdt ze dan wel erg consequent vol dus.

Geweldige foto's trouwens, vooral die op het KDV: daar straalt het 'hoeffe niet' vol overtuiging vanaf (en daar kan ik me dan ook alles bij voorstellen haha).

Hopelijk tot gauw, heel veel liefs
Susan

Hey Daan,

Heerlijk is dat hè, de hele dag 'NEE!!' Maar niet heus!

Het ziet er ondanks dat jullie het klein hebben gehouden wel gezellig uit. Wat lijkt Linde toch ontzettend veel op Roos op die foto bij het KDV. Echt bijna tweeling zusje in het klein!!

Spreken we snel weer een keer iets af met Susan op vrijdagmiddag of zo? Of moet Roos dan gewoon naar school?? Wanneer zijn jullie klaar, want ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat hoor!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan