Lindsey geboren op 8 Juli... Met speod keizersnee...

Hallo Dames,

Ik ben 8 Juli om 11:08 bevallen van een klein meisje 50 cm en 2950 gram...
Ze heet Lindsey Aukje Leentje...
En is vernoemd naar haar beide overgroot opa's Auke en Leendert...

Mijn bevalling is begonnen om 23:00 zondag... Toen begonnen mijn weeen...Die kwamen gelijk om de 6 a 7 minuten maar waren nog niet pijnlijk...
En na de hele maandag weeen te hebben gehad was er om 9 uur in de avond was er nog niets veranderd...
Maar mijn weeen werden wel erger dus mijn mannetje bleef bij mij slapen in het ziekenhuis...Om 23:00 trok ik het niet meer na 24 uur weeen dus kwam de gyn bij me kijken en toen had ik inmiddels 3 cm ontsluiting...
Dus mocht ik naar de verloskamers aan de pijnstilling... Om half 11 de volgende ochtend trok ik het niet meer en kreeg ik persdrang...En toen gingen ze nog eens kijken en had ik nog maar 9 cm dus mocht ik nog niet persen...Na een minuut of 10 kon ik echt niet meer de persdrang tegen houden en toen mocht ik eindelijk voorzichtig meepersen... De laatste cenimeter weggeperst en mocht ik eindelijk volledig meepersen...
Maar na ongeveer 10 min persen was er nog geen beweging... De kleine trok het niet meer en haar hartslag viel een paar keer weg en toen moest ik op mijn zij de weeen wegpuffen wat echt niet ging omdat mijn weeen nog sterker waren op mijn zij...
Dus kwam de gyn kijken om te kijken of het met de vacuumpomp kon maar ze lag zo hoog dat ze er niet bij konden...Dus met spoed naar de OK voor een keizersnee...

En dus is de kleine om 11:08...36 uur na de eerste weeen geboren...
Ik ben sinds zaterdag weer thuis en ben nu nog aan het rusten... En heerlijk aan het genieten van ons kleine meisje...

Gr Annelies, Iwan en Lindsey...

Jemig, wat een verhaal! Meid, wat zullen jullie blij geweest zijn dat ze er was!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje!
Ik hoop dat je nu dubbel en dwars kan genieten!

Liefs, Kaskes

Hey dames,

Bedankt voor de felicitaties...

We zijn nu 2 wkn en 4 dgn verder en ik voel me redelijk goed...
Heb veel meer energie en kan ook weer meer...
Voorlopig mag ik 6 wkn niets tillen en moet ik rustig aan blijven doen...
Veel rusten en genieten van ons kleine meisje...

Mijn moeder is lekker een weekje bij ons komen kramen en nu zitten we al een week bij mijn ouders in huis...
Dus ik word lekker verwend en kan lekker op krachten komen..

We genieten met volle teugen van ons kleine meisje...

Gr Annelies

Terug
Bovenaan