Lindsey

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben Lindsey en ik heb een dochtertje van bijna 3 jaar. Ik heb vanaf januari 07 een hernia gehad en ben in juni 07 geopereerd. Ik heb twee vragen. Kennen jullie iemand met positieve verhalen over zwanger worden na een hernia. Ik ben namelijk best onzeker.
Nu is het ook het geval, dat ik met deze pilstrip een antibioticakuur heb geslikt en met oud en nieuw, door de slechte weersomstandigheden geen pil heb geslikt. Nu hebben we 3x gevreeen de afgelopen 2 weken en nu vraag ik me dus af of ik zwanger kan zijn en of ik voor de zekerheid moet stoppen met de rest van de pil. We zijn oud genoeg op te weten, dat het kan gebeuren en we dromen van een tweede, maar dan komt toch de angst van de hernia weer opzetten en vragen we ons af wanneer het daarvoor wel de tijd, om aan een tweede te beginnen. Pffffffff......vind het allemaal zo lastig.

Liefs Lindsey

Hoi Lindsey,

Mijn beste vriendin heeft ook een hernia geahd en is daar net als jij ook aan geopereerd. Vorig jaar december heeft ze een kern gezonde zoon op de wereld gezet. Ook zij was erg bang voor haar rug maar alles is goed gegaan. Ze had meer last van alle andere kwaaltjes zoals misselijk dan van haar rug dus.....

Liefs Loth

Wat lief van je om een reactie te sturen. Gek hè, dat je zolang onzeker blijft. Ik vond het vooral heel erg om met mijn kleine meid niks te kunnen doen. Ik wil niet dat het weer gebeurt voor haar en ik wil graag van de tweede kunnen genieten. Zo'n reactie is dan wel fijn om te lezen! Dankjewel!!

Terug
Bovenaan