Lineke en Tamara

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ondanks dat we dezelfde NOD hadden, gaan we helaas nu niet meer gelijk op.
Ben vandaag nog steeds niet ongi geworden en heb net dus een test gedaan.

Negatief natuurlijk, had ik al gedacht vanwege die ongi gevoelens.
Maar ja, nu dus weer wachten tot de red devil.

Ik word best een beetje weemoedig. Ik heb er eigenlijk geen zin meer in, maar wil wel graag zwanger worden. Het is zo dubbel.

Morgen ga ik een hulpmiddel aanschaffen. Misschien heeft het het goede effect. Want volgens mij klussen we dus op de verkeerde dagen.

Succes met jullie nieuwe ronde. Op de mijne is het nog even wachten.

Liefs, Clau

he clau,

dus je weet nog niet waar je aan toe bent???
baalen!!
wij klussen in de vruchtbare dagen (valt mooi in het weekend!) elke dag, en het is dan ook nog gezellig, de rest van de maand, toch bijna wel om de dag!!

ik duim voor jullie!!!!

liefs Tamara

hey clau we zullen duimen en hopen dat je zwanger bent.
wij gaan deze maand ook echt veel klussen anders weet ik het ook niet meer.
mijn cylus is nu dus 29 dagen en 19 juni nod   waneer kunnen we dan het beste klussen?.

wij gaan van 1 tot 15 juni naar turkije dus wordt denk ik in de hitte klussen hihih.
19 juni wordt mijn vriend 30 dus hopen dat het dit keer raak mag zijn zal een super kado zijn,

Hé, das toevallig.
Wij gaan ook van 1 tot 15 juni op vakantie.....alleen gaan wij naar Tenerife.

Ik hoop voor jullie echt dat het klussen zijn effect heeft. Zou zeker een mooi cadeau zijn voor je vriend.

Ik hoop alleen dat ik snel ongi wordt, zodat ik niet in de vakantie met tampons hoef te kl*ten. Maar ja de natuur zoekt zo zijn eigen weg. Ik ben heel erg onregelmatig ongesteld, dus ik weet niet meer precies wanneer we nou moeten klussen. De hele maand om de dag vind ik zelf wat veel (zeker nu we ook al in de 9e rond komen).
Als het goed is moet de Persona wat uitkomst bieden wanneer we moeten klussen. Ga ik morgen dan maar aanschaffen.

Liefs, Clau

Terug
Bovenaan