lingerie

Ik vind het heerlijk om weer een leuke bh te dragen (ik heb nu een maatje groter eerst A en nu B) dus ik ben helemaal happy en ik kan ook weer gewoon een string aan heerlijk.

Lilian

Ik heb pas weer een leuk setje gekocht. beha en string in paars/groen. Man vond het helemaal leuk maar ik was toch blij toen die string uitmocht  want dat voel ik nog wel bij mn litteken (heb een knip gehad bij de geboorte van Tyche).. dus nu doe ik het voorlopig alleen even bij 'speciale' gelegenheden.

Ik draag weer gewoon strings, bh's heb ik nog wel borstvoedingsbh's maar heb nu wel van die leuke kanten (en ook duur 50 euro) maar dan voel ik meer weer wat vrouwelijker ;).

Ik draag weer gewoon strings, bh's heb ik nog wel borstvoedingsbh's maar heb nu wel van die leuke kanten (en ook duur 50 euro) maar dan voel ik meer weer wat vrouwelijker ;).

hoi hoi
strings draag ik nog steeds die heb ik heel mijn zwangerschap ook gedragen !!
alleen omdat ik borstvoeding geef draag ik nog steeds voedingsbh's van die saaie zwarte !! dat vind ik wel minder   , je hebt ook van die mooi voedings bh's maar die zijn zo duur ...daar heb ik et geld ook weer niet voor over want over een tijdje draag je die ook weer niet meer !!!

ach als ik geen bv meer geef ga ik gelijk lekker shoppen voor lingerie haha

kus mariska mv demy

Terug
Bovenaan