Lingerie

Hey,

ben benieuwd of er iemand tips heeft voor zwangerschapslingerie. Ik heb nu één bh gekocht bij de Prenatal van het merk Anita maternity, vast een voedingsbeha want die schijnen ook prima te zijn voor tijdens de zwangerschap en hopelijk hoef ik dan straks niet weer nieuwe bhs te kopen, tenzij deze te klein wordt natuurlijk...
Maar het probleem met deze bh is dat ie heel erg "grof" is, bedoel te zeggen dat ie zichtbaar als als je een shirtje aan hebt wat een bredere hals heeft. Hij zit wel enorm fijn moet ik zeggen, maar ik wil ook tijdens mijn zwangerschap graag leuke kleding aan en niet alleen maar coltruien...

groetjes!

Hooi,

Koop niet te veel!!! Ik heb vorig jaar tijdens mijn zwangerschap weet niet hoeveel bh's kunnen aanschaffen door de enorme groei!
Ik ben van een 75 d naar een 80 f gegaan!!
Koop iets wat lekker zit en waarin je een beetje kan groeien, maar wat toch ondersteuning geeft. Ik heb veel gehad aan de zwangerschaps bh van noppies en toen ik 7 maanden was het ik een hele dure voedings bh met beugel gekocht van het merk anita. een kanten. deze heb ik nog het langst aangehad tot 6 maanden na de bevalling, toen stopte ik met borstvoeding geven, mn zoontje wou niet meer.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan