lingerie

hoi dames

ik heb een vraagje, ik heb best grote borsten en nu nog groter zeg maar maat 80 f ondertussen.
weet iemand leuke voedingsbh`s te vinden.
echt alle zwangerschapsbh`s en voedingsbh`s zijn echt zo lelijk, en als je iets leuks vind via internet zijn ze belachelijk duur.
heeft iemand hier ervaring mee? word er eigenlijk beetje wanhopig van.

o en heeft ook iemand ervaring met die briget jons onderbroeken? zo`n grote zijn die fijn?

alvast bedankt
gr.

Hihi, ik zit nu op 80 E!!!!!!!!
Aaaaah, ik wou altijd grote borsten maar dit is niet leuk meer! Blauwe aders, jeuk en pijn :-(
Ik heb bij de hennes online voedingsbh's gekocht en onderbroeken bijpassend voor over de buik HEERLIJK!!! Ook heb ik bh's van Anita wel een wat duurder merkje maar wel mooi en stevig!

Succes :)

en hunkemuller ???? of de hema die heeft toch ook zwangerschap spullen????
idd of de hennes.
nou jeuk heb ik ook,maar extreem gegroeid zijn ze nog niet.ze zijn wel voller.
wordt vast een meisje.grapje!!! ik had dit ook bij me dochter.
ik kan nog steeds me bh aan.
ja je heb niet veel keus hoor.nou ja joh het is voor tijdelijk.beter dan boven kleding.als ze daar niet leuke dingen in hadden zou ik erger vinden.
gr marjan

Hey, hier nog een 80 E :p en die beginnen al behoorlijk krap te zitten. Dan te bedenken dat ik begin 2008 mn eerste zwangerschap begon met een 80 C ;) En iedereen maar roepen dat je borsten alleen maar kleiner worden na je zwangerschap & BV

Ze hebben nu van noppies een hele leuke lijn met voorgevormde beugel bh's. Die gaan in ieder geval t/m 95 E naar mijn weten.
Je kan ze bestellen op de website van noppies.

Liefs Jen

hoi dames,

nou ben gister even gaan winkelen in de stad daar hebben ze een winkel voor grote maten.
nu bleek dat ik al maat 80 G heb !!!!!
dus alles opties van hema en h&m vallen af + veel andere winkels lopen de maten namelijk maar tot E

gr.

hier ook een 80e..........vreselijk! heb via internet voedingsbh van Hot Milk gekocht, goede combinatie van mooi, sexy en praktisch en niet te vergeten stevig!

het is een feit dat als je zwanger bent je of lelijke bh's draagt of peperdure. ik heb bij its time positiewinkel gelukkig een hele mooie gevonden, was afgeprijsd van 97 euro voor 10 euro. maar ik zit dan nog wel gelukkig rond de Ecup.

ik heb mij er maar bij neergelegd, 1 mooie bh voor de speciale avonden en verder die tshirtdingen.

mooi zijn komt straks wel weer, gelukkig vindt manlief dat ook niet zo belangrijk, naakt is hem nog het mooist. soms handig zo'n simpele kerel :)

Terug
Bovenaan