Lingerie

Hoi allemaal,

Hebben jullie al voedingsbeha's aangeschaft? En wat voor kingsize onderbroeken hebben jullie uitgekozen? Ik draag eigenlijk m'n hele zwangerschap al de hipsters en boxers die ik normaal ook draag. Dus zou een standaard onderbroek dan niet gewoon voldoen? Misschien een maatje groter voor die megakraamverbanden? Alle tips zijn welkom!

Sorry heb nog geen voedingsbeha's gekocht. Ook ik draag al de hele zwangerschap de hipsters die ik normaal draag als ik ongesteld ben.
Droeg meestal altijd strings maar die vind ik nu echt niet lekker meer zitten.

Of je een voedingsbeha koopt, hangt een beetje van jezelf af. Ik had het de vorige x ook niet gedaan en dat kwam goed uit, want borstvoeding werkte niet en ben dan ook al snel gestopt. Scheelde toch weer een uitgave ;-)

hoi, breek ff in vanuit het mei forum :)

voedingsbeha is inderdaad wat je zelf wil maar ik zou als ik jou was wel een paar van die hele grote onderbroeken aanschaffen. je vloeit de eerste dagen heel wat na de bevalling en meestal kun je dan ook beter eerst 2 kraamverbanden dragen. dan red je het niet met een hipster! ik had ze gewoon bij de hema gekocht, en nee ze zijn niet bepaalt charmant. maar wat boeit het, na een aantal dagen red je het wel weer met een normaal maandverband maar voor de eerste dagen zeker niet, succes!!

haha draag debijna hele zwangerschap die charmante tenten van de Hema...ik kan geen normale slips verdragen op mijn buik en deze trek ik eroverheen. Mocht het een keizersnede worden, dan gaat het over de wond heen...

voedingsbh´s moet ik nog voor kijken, maar er is niet veel hier in de buurt en op internet vind ik t lastig...geen idee welke maat ik nu heb, ja GROOT!! haha

In mijn kraampakket zaten van die onderbroek netjes.. daar hebben wij er nog een paar van bijgehaald want ik kon geen ondergoed aan omdat die het verband tegen mijn schaamlippen drukte en die mijn doos deed pijn!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bij de zorgwinkel kan je die kopen en volgens mij ook wel bij de betere drogist!

Bij de 1e droeg ik de eerste week ook alleen maar die net-onderbroeken uit het kraampakket en had er in het ziekenhuis een paar extra mee gekregen. Heb ze bewaard en denk dat ze straks weer goed gebruikt gaan worden :) Verder draag ik nu al tijden de grote onderbroeken van wibra. Omdat ik sinds de 1e bevalling niet zonder tena lady kan, vind deze erg fijn zitten. En ja, niet echt charmant, maar ja....
Voedings bh had ik toen bij kruidvat een gekocht, zijn niet zo duur en wilde later nog wel mooie/goeie kopen. Dit was voor mij uiteindelijk niet nodig omdat de borstvoeding niet lukte en ik volledig over ging op fles.

Terug
Bovenaan