Linker zijde liggen

<p>Het beste om te slapen is op je linker zijde heb ik gelezen. </p><p>Als ik op mijn linker zijde lig, ligt het niet geheel comfortabel, het lijkt dat ik dan op iets lig, geen idee wat het kan zijn?</p><p> </p>

Ik weet niet hoe ver je bent? Maar het zou zomaar toevallig een armpje of beentje van de baby kunnen zijn. Ik moet meneer ook regelmatig terugduwen omdat hij uitsteekt (maar meneer ligt zo dat hij altijd rechts uitsteekt).

Oh haha wist niet dat dat kon! Als ik s nachts omdraai naar rechts heb ik dat gevoel ook, doet ook pijn in mn buik op die plek dan. Goed om te weten want best zielig voor de baby anders ?

Haha daar krijgt de baby niks van mee hoor! ;) die ligt zo goed ingepakt in het vruchtwater dat het geen kwaad kan. De vk zegt ook altijd dat ik hem gewoon terug kan duwen. Meneer heeft bij mij heel lang dwars in mijn buik gelegen dus stak altijd wel iets uit. Nu ligt hij wel ingedaald (37 wkn), maar in zo'n gekke bocht dat zn benen nog steeds uitsteken in mn rechterzij haha. Heel benieuwd hoe opgevouwen hij er straks uitkomt ?

Hmm nee, dat is misschien een beetje vroeg! Heb je het altijd? Dan zou ik het namelijk niet weten. Als het af en toe is kunnen het je darmen zijn. Anders zou ik het gewoon aan de vk vragen ??

Ik lig ook gewoon hoe ik het lekkerst lig. En dat is vaak op mijn rechterzijde. Bij mijn vorige zwangerschap ook, niks aan overgehouden. Misschien is links 'beter' maar hoeft 'rechts' nog niet ineens slecht of schadelijk te zijn. En ik geloof erin dat je lichaam het wel aangeeft als je moet draaien. 

Terug
Bovenaan