linnaeushof wie gaat mee

ik wil donderdag 15 juli gezellig naar het linnaeushof (als het droog ik natuurlijk) en dacht misschien willen er wel een paar meiden met kids mee (mannen zijn ook welkom hoor).
het is geen officielle forum date, maar vorig jaar zijn we ook met een klein groepje heen geweest en dat was erg gezellig.
een andere datum zou ook kunnen hoor ik heb een seizoenskaart dus kan binnen lopen wanneer ik wil, maar dacht zet maar een vaste datum nee anders is het weer een heen en weer geklets wanneer. maar als je graag op een andere datum wil ga ik gewoon gezellig mee (als ik dan geen andere plannen heb) heb namelijk bijna vakantie heeeeeeeeeeeeeerlijk, ben ik echt aan toe.

groetjes linda

Ik ben zeker voor! Alleen op donderdag werk ik en de weekenden zijn al best vol.
Mocht er toch een date in het weekend komen, dan proberen we wel een plekje vrij te maken :D
Ik lees het wel.

Liefs Irene

heey linda,ik kijk ff of ik dan moet werken,maar als ik vrij ben vind ik het leuk erg leuk om mee te gaan,samen met nicky natuurlijk..kay slaat nog een keer over denk..liefs,karin

Terug
Bovenaan