linnepinne...help

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik las dat jij al zolang aan het tempen was en vroeg me af hoeveel bij jou je temp per dag verschilt ,los van je ei enz.

Ik zal je het lijstje geven vanaf mijn ongie, moet wel zeggen dat ik niet altijd op dezelfde tijd heb getempt daar ik er snachts nogal veel uit moet voor de kinderen, en als het even kan blijf ik een half uurtje langer slapen....

nou hier komen ze;
36.40
36.50
36.41
36.45
36.21
36.12
36.16
36.41
36.28
36.21
36.28
geef me jou mening is hierover als "deskundige"
waneer is je nod ? dan zal ik voor je duimen...
liefs daan

p,s, iedereen die hier iets over weet graag jullie reactie natuurlijk he!!!

hoi Daan,

bericht was niet aan mij gericht maar ik heb zelf ook een aantal maanden getempt (zit nu in ronde 11).

Het is idd beter om op dezelfde tijd te tempen, maar jou temp ziet er aardig regelmatig uit. Je hebt nu 11 x getempt, was dat vanaf de 1e dag van je ongi? dan heb je bij een regelmatige cyclus van 28 dagen ws op dag 14 je ei. Als het goed is zal je temp dan ook omhoog gaan en hoog blijven tot je weer ongi wordt. Als je zwanger bent, blijft je temp hoog.

Hoop dat je hier iets aan hebt?

Groetjes Janu

dank je voor je reactie ,ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen .

Ik heb nu enorme buikpijn voornamelijk links zit met kruik op schoot te tikken... voelt als ongie aan 1 kant   hihi...wat is dit nu weer kan dit mijn eisprong zijn, die voel ik eigenlijk nooit??????

kusjes daan

Hoi Daan!

Je zit nu op dag 11 van je cyclus he?
Dan zit je eisprong heel dichtbij denk ik, helemaal omdat je een cuclus het van ong. 26 dagen.
Dus in ieder geval goed klussen nu.
Nu even over je temperaturen.
In de eerste dagen had je rond 36.4 en 36.5.
Ik heb dan meestal een paar dagen van 36.6 of 36.5.
Totdat volgens mij mijn ongi weer helemaal uit mijn lichaam is en dan gaat die van mij naar ongeveer 36.4.
Ik zag bij jou dat het omlaag ging naar rond de 36,2.
Daarna had je weer iets hoger..maar niet duidelijk blijvend stijgend.
Weet je wat me verstandig lijkt voor jou...dat je de tijd erbij zet hoe laat je hebt opgemeten.  Dus als  je vroeger of later bent vanwege je kinderen...
Wat ik aan mijn temperatuur altijd duidelijk zie is hoe vroeger je gaat meten hoe lager de temp. en hoe later hoe hoger ie weer wordt.
Als je de tijd erbij schrijft kunnen we  je metingen misschien wat beter inschatten of iets ook wat  betekend.
Ik weet inmiddels dat als ik later ben bijv. in het weekend hoeveel ik er ongeveer vanaf moet halen om op mijn vaste tijd te zitten (half zes in de ochtend).
In ieder geval kun je een dipje krijgen bij je eisprong en gaat hij daarna weer geleidelijk of meteen duidelijk  omhoog.
Dit zag ik nog niet bij je..maar wacht even ik plaats  deze even en dan reageer ik nog een keer.....

je laatste 3 metingen zijn 36.2 en omdat ik denk dat je eisprong eraan gaat komen...helemaal omdat ik las dat je steken in je zij hebt...denk ik dat
je nu even moet  opletten en proberen op vaste tijd te meten of ie de hoogte in gaat!!
Hou er rekening mee dat je temp van bijv. een klein loopje al kan wisselen...en ik schat zo rond halfuurtje tot uurtje later is 1/10 verschil al....(bij mij althans)
Goed??

Ik hoop dat ik je een  beetje heb geholpen.
Ik hoor het wel als je nog vraagjes hebt...
hou me maar op de hoogte!

Dikke knuffel Linnepinnie

Oh en je had nog een vraagje namelijk wanneer mijn NOD is...nou die is vandaag, morgen of overmorgen. Mijn cyclussen zijn altijd 25/26/27/28 dagen....vandaag dag 26...
Heb nog niks...
Maar het zal wel komen hoor....
Wel een beetje de zenuwen want normaal heb ik een paar daagjes eerder al drupjes verlies om het maar zo te noemen en nu helemaal niks...
Maar voel ook niets bijzonders volgens mij....
Ik zie het wel!

Nogmaals dikke kus Linnepinnie

hoi hoi

heb ff meegelezen,ben nu zelf ook 2 maand aan het temp.
vind het ook wel moeilijk,maar het klopt wel wat linnepinnie zegt,niet dat ik verstand van heb,maar als ik het vergelijk met mijn lijst komt dat aardig overeen.
leuk om te lezen...

succes....

xxxtam80 (ronde 11,1e kindje)

super ,wat een info zeg ,daar heb ik zeker wat aan!!!!!
ik ga inderdaad proberen om op een vaste tijd te tempen, en ga komen dagen flink klussen hihi... want ik denk dat ik een super ei krijg , grapje , het doet zón pijn deze keer .....!!!

ik zal je over een week weer de nieuwe lijst op het forum zetten dan   ben ik benieuwd naar je reactie, ivm eisprong.

nou ik ga vroeg naar bed en sleep mijn schatje mee naar boven ....

nogmaals bedankt , liefs daan.

Terug
Bovenaan