Linnepinnie WAAR BEN JE??????

A

Anoniem

Guest
Hé Linnepinnie,

Waar ben je nou gebleven?
Ik heb al een tijdje niets van je gelezen, het viel me gewoon ineens op.
Misschien heb je het druk of heb je misschien wat afstand genomen.
Hopelijk gaat alles goed met je en horen we snel weer iets van je.

Kruimel

Hee lieve Kruimel...

Daar ben ik weer hoor.... wat een lief berichtje dat je had achter gelaten...
Ik heb het de laatste tijd een beetje moeilijk...op mijn werk....
Ben lerares...en sinds anderhalf jaar zijn er veel  heftige dingen gebeurd met een bepaald kind uit mijn klas...en dat is nu geexplodeerd...en dan volgen er weer andere stappen....en ouders en andere kinderen ongerust enzo...
Maar goed zit hier niet voor mijn werk...mijn energie wordt alleen even  helemaal uit me gezogen hierdoor...vandaar dat ik de laatste 2 weken weing aanwezig ben....en toen wilde ik vorige week even kijken hier maar ik kon nergens op reageren...kwam er gewoon niet door...maar daar hadden  jullie ook  last van las ik al....

Maar hoest met jou meissie?
Alles goed? Zijn jullie al een beetje gewend aan het idee van ivf?
Wanneer gaan jullie starten?
Wel zwaar en intensief maar wie weet hebben ook jullie daarna een wondertje in jullie armen...

Wij zijn afgelopen maandag voor de nabespreking van de hsg geweest en de verdere stappen...De hsg was goed, gelukkig...we hebben het over ivf en iui met hormonen gehad...we gaan nog 3 pogingen iui met hormonen doen en daarna als het nog moet...hopelijk niet...naar ivf.
We gaan pas beginnen na de kerstvakantie...ik kan het er nu even niet bij hebben...bovendien gaan we met de kerst even lekker 10 dagen naar Duitsland op wintersport...
Ik ga Lucrin, Pregnyl en Puregon gebruiken...
Ben benieuwd hoe ik er op zal reageren...

Nou meid...hoop dat met jou alles goed gaat...en nogmaals bdedankt voor je lieve berichtje!!

Liefs Linnepinnie

Hé lieve Linnepinnie,

Wat fijn dat je er weer bent.
Vervelend zeg, dat je zoveel stress hebt op je werk. Dat kan je er nu helemaal niet bij hebben.
Op wat voor school ben je lerares, basis of middelbaar?

Gelukkig heb je geen slecht nieuws gehad t.o.v. je HSG.
Wel een geruststellende gedachte dat je nog verder kan met IUI. Of had je liever met IVF gestart?
Waar lag  bij jou nou ook alweer het probleem, bij jou of bij je man?
IUI met hormoonstimulatie geeft toch weer meer kansen dan in je natuurlijke cyclus.
Maar, aan de andere kant,  het  is wel weer een stuk zwaarder. Al die troep in je lijf, daar ga je je ook niet beter van voelen. Ik heb al mijn IUI's met hormonen gehad. En ben er toch 1x zwanger van geworden.  (mijn man had 1x een uitschieter van 3 miljoen).  Ik werd er echt Jantje lach, Jantje huil van en ik werd er aardig monsterlijk van (van de Progestan bolletjes). We zien er echt weer tegenop om die te gaan gebruiken. Maar die ga jij niet gebruiken las ik. Pas bij de IVF.
Maar hopelijk kom je niet zo ver en word je gewoon lekker zwanger van IUI.

Wij zijn al wel gewend aan het idee van IVF. We vinden het nog wel vreemd, nooit gedacht dat wij hiermee zouden eindigen. Maar ja, het is niet anders, dus we gaan ervoor.
Ik ga half dec. beginnen. Om even bij te komen van de hormonen hebben we besloten om 1 cyclus rust te nemen. Ik word, denk ik, rond 15 dec.  en dan ga ik beginnen met Decapeptyl. Dit is om mijn eigen hormoonhuishouding stil te leggen. 2 jan. heb ik een uitgangsecho en dan mag ik gaan beginnen met Puregon. Dan gaat het broeden beginnen.
Dus wij kunnen nog redelijk van de feestdgn genieten en ik kan nog wel een nemen.
Jij begint ook weer na de feestdgn, goed hoor. Dan kan je toch lekker ontspannen en ook een lekker  nemen.

Wanneer wordt je ongeveer ?  Als je nou begin Jan.    wordt dan zitten we gezellig samen op het wachtbankje.  

Ik ga maar weer eens wat doen, zit nog in mijn pyama  en moet nog boodschappen enzo doen. O ja, moet ook nog een paar sint. kadootjes kopen.

Dit plaatje vond ik wel grappig, dit wordt ik namelijk van de Progestan bolletjes

En deze is voor jou  

Kruimel        

Terug
Bovenaan