Hé lieve Linnepinnie,
Wat fijn dat je er weer bent.
Vervelend zeg, dat je zoveel stress hebt op je werk. Dat kan je er nu helemaal niet bij hebben.
Op wat voor school ben je lerares, basis of middelbaar?
Gelukkig heb je geen slecht nieuws gehad t.o.v. je HSG.
Wel een geruststellende gedachte dat je nog verder kan met IUI. Of had je liever met IVF gestart?
Waar lag bij jou nou ook alweer het probleem, bij jou of bij je man?
IUI met hormoonstimulatie geeft toch weer meer kansen dan in je natuurlijke cyclus.
Maar, aan de andere kant, het is wel weer een stuk zwaarder. Al die troep in je lijf, daar ga je je ook niet beter van voelen. Ik heb al mijn IUI's met hormonen gehad. En ben er toch 1x zwanger van geworden. (mijn man had 1x een uitschieter van 3 miljoen). Ik werd er echt Jantje lach, Jantje huil van en ik werd er aardig monsterlijk van (van de Progestan bolletjes). We zien er echt weer tegenop om die te gaan gebruiken. Maar die ga jij niet gebruiken las ik. Pas bij de IVF.
Maar hopelijk kom je niet zo ver en word je gewoon lekker zwanger van IUI.
Wij zijn al wel gewend aan het idee van IVF. We vinden het nog wel vreemd, nooit gedacht dat wij hiermee zouden eindigen. Maar ja, het is niet anders, dus we gaan ervoor.
Ik ga half dec. beginnen. Om even bij te komen van de hormonen hebben we besloten om 1 cyclus rust te nemen. Ik word, denk ik, rond 15 dec. en dan ga ik beginnen met Decapeptyl. Dit is om mijn eigen hormoonhuishouding stil te leggen. 2 jan. heb ik een uitgangsecho en dan mag ik gaan beginnen met Puregon. Dan gaat het broeden beginnen.
Dus wij kunnen nog redelijk van de feestdgn genieten en ik kan nog wel een nemen.
Jij begint ook weer na de feestdgn, goed hoor. Dan kan je toch lekker ontspannen en ook een lekker nemen.
Wanneer wordt je ongeveer ? Als je nou begin Jan. wordt dan zitten we gezellig samen op het wachtbankje.
Ik ga maar weer eens wat doen, zit nog in mijn pyama en moet nog boodschappen enzo doen. O ja, moet ook nog een paar sint. kadootjes kopen.
Dit plaatje vond ik wel grappig, dit wordt ik namelijk van de Progestan bolletjes
En deze is voor jou
Kruimel