Lis ,Anoniem,Cynthia en alle anderen natuurlijk

Hoi meiden,
het gaat nu wel weer wat beter met me,nog erg bedankt voor jullie reacties op mijn pFFF berichtje,dat doet toch altijd goed!

Ik ben dus niet meer geweest naar die verjaardag,we hadden een geluk bij een ongeluk,de auto startte smorgens ineens niet meer,dus moesten we helaas(ahum)afbellen,maargoed zo ben ik toch lekker relaxed thuisgebleven en heb ik geen ukkieverhalen aan hoeven horen,heb er gewoon even genoeg van ,net als al die dikke pronkende buiken als ik aan het winkelen ben!
Ach ik gun het iedereen zo van harte hoor en ik zou er ook zeker zo bij lopen maar kn het nu gewoon ff niet meer hebben,zal vast wel weer over gaan,sorry zwangeren!!!

Lill,wat vreemd he dat ze zo laagdunkend over de temp doen?
Als dit niet altijd betrouwbaar zou zijn dan wordt dat toch niet op elke site zo aanbevolen?
Alles goed verder met jou,gelukkig heb je dat maar weer achter de rug!

Cynthia,met ons nichtje gaat het godzijdank nu iets beter,ze zijn er eindelijk achter dat ze ook een virus in haar darmen heeft en weten nu eindelijk hoe te handelen,ze werd wel evne slapende gehouden maar de laaste berichten zijn positief,ik geloof dat nieren en lever weer wat opkrabbelen,met de baby(een meisje) gaat het helemaal goed nu,is helemaal van de beademing af.

Meiden ik heb het heel erg druk(kleine van mijn zus komt zo)die kan ik wel hebben gelukkig,dat is zo'n schatje(3,5 mnd oud)dus moet me gaan haasten,veel sterkte Lill en Anoniem,laat je niet kisten hoor door die dikke buiken,ik heb precies hetzelfde en Cynthia,doe het rustig aan meid,veel sterkte met je opa!

Liefs
Snoop

Terug
Bovenaan