Lis vindt eten geweldig!

Bijna 3 weken geleden alweer toch begonnen met aardappel via onze prachtige Avent Cooker.
Het was ontzettend fijn gepureerd, we hebben er voor de zekerheid een beetje melkvoeding doorheen gedaan nog. Ze vond het super!!!!!

Wij waren lekker op vakantie in Zweden met z'n 3e, in het zomerhuisje van mijn ouders. We hebben ruim 2 weken kunnen genieten van een (al zeg ik het zelf) wonder kind. Ze eet heerlijk, is onwijs vrolijk en slaapt geweldig goed. Ze kletst heel erg veel (net als dr moeder ;) ) en draait overal naartoe.

Lis heeft 2 weken lang elke dag, net na ons avond eten en vlak voor haar laatste fles 4 tot 6 baby lepeltjes aardappel. Geweldig!

Sinds gisteren krijgt ze een week lang pastinaak, ook dat ging er heeerlijk in!!!

Wilde ik even laten weten :) Dus bij deze adviseer ik iedereen om te beginnen met groente!

Nou ik wil ook gaan beginnen, misschien wel gelezen bij een vorig topic.
Wat leuk dat jij gelijk een 'vreemde'groente geef als pastinaak.
Ik heb wel eens begrepen dat dit toch lekker zoet is en dat kinderen ze daarom lusten??
Fijn dat ze het zo goed doet.
Wij gaan morgen op vakantie, een weekje Mierlo Brabant in een bungalow en ik hoop dat hij dan ook zo lekker wil eten.

Ik geef pastinaak omdat het een neutrale groente is. Hij is inderdaad heel licht zoet, maar smaakt ook wat naar aardappel.
Goed dat je ook lekker de tijd ervoor neemt.

Terug
Bovenaan