Lis

Hoi Lis,

Hoe is het met je, is je ongi alsnog doorgekomen? Ga je morgen bellen met je gyn. of hoeft dat nu niet? Hoop voor je dat a.s. dinsdag toch door kan gaan! Een operatie is nooit fijn natuurlijk maar je hebt je er nu helemaal op ingesteld...
Laat je 't gauw horen?
lfs. Suus

He Suus, het drukke forum begint z'n tol te eisen: ja ik ben wel ongi geworden (lekker snel, 5 weken na mn kuur ipv de door de gyno aangegeven 7! wat een supercyclus heb ik blijkbaar, heb ik ook nog wat super tenminste ; )
Maar ik heb al een operatie gehad (endometriose, waarna dus die kuur) dus ik denk dat je Inge bedoelt!!!
Kan me voorstellen hoor, dat t verwarrend is, heb ik ook af en toe.
Hoe is t met jou? ben je al aan klussen toe? of al aan t wachten? ik nu effe niks, ik heb net van iemand gehoord die ovulatietesten aanprees dus dat ga ik deze maand doen! actie!!!! groetjes, lis
ps: we zouden eigenlijk een soort overzicht aan moeten kunnen klikken met de belangrijkste gegevens van iedereen! dat iemand dat dan bijhoudt met allen nods en operaties en uitslagen en verleden en hobby's dat zou makkelijk zijn!!!

He Lis,

Wat dom van mij, zeg! Haal ik jullie door elkaar ohoh. Komt idd denk ik doordat jullie de endometriose als gemeenschappelijk hebben, sorry!
Wel goed dat je cyclus mooi op tijd is!
Ik denk ook af en toe aan die ovulatietesten, maar twijfel ook heel erg. Misschien maar even een maandje nix voor de rust is beter voor mij.
Goed plan van dat overzicht, of in elk geval 1 persoon die het bijhoudt ik word gek van al die lijsten hier! Wel makkelijk hoor daar niet van, maar inmiddels staan er kwee nie hoeveel lijstjes op en zo blijven we bezig!
Tot snelli,
lfs. Suus

ja t is ook allemaal erg ingewikkeld. maar hopelijk heeft inge geen endometriose! ik heb ook lang tegen de testen aangehikt, maar ga t nu toch maar ns proberen. ik heb natuurlijk al een paar maanden geen nod-stress gehad dus ik kan er wel weer even tegenaan...(wat dat betreft dan) hoihoi,
lis

Terug
Bovenaan