lis

Ha die Lis!!!

Jij ook weer hier!! Ik ga me idd lekker in de watten laten leggen.. Doet mn mannetje nu al.. Hij vindt het ook een akelig idee, narcose enzo.. Alles goed met jou? De vakantie was echt HEERLIJK!! even weg van alles en iedereen en echt even tijd voor elkaar. Wel jammer dat de rode duivels me zelf helemaal in Italy weten te vinden HAHA...

Veel liefs Lill.

Ja ja, ik kan er niet buiten, dit forum...maar af en toe sla ik een dagje over. of heb ik t te druk...
wat zonde dat ze weer zijn gekomen! ik weet nog wel hoe dat voelde zon laatste keer voordat je naar t ziekenhuis moet, dan hoop je heel hard! heel erg jammer hoor! hopelijk krijg je goed nieuws en zijn je leiders (lijers) lekker open en kan je meteen de boel bevruchten (laten)...
over twee weken ga ik op vakantie. heb er heel veel zin in. ik heb mn nod ca. de23e augustus, 2 dagen voor mn vakantie...brr, ik herinner me vorig jaar nog, was dat ook zo. dan word ik wel iebel, al zo lang aan t hopen! (en dat jaar er voor ook...) maar heeeeeeel misschien ga ik juist met een heel mooi kado op vakantie. ik hoop t steeds weer maar voel af en toe dingen in mn buik dat ik denk dat de endometriose weer in volle gang is en t nooit zal lukken. maar wat heb ik daar aan he? niks! ik moet wel een beetje positief blijven anders kan ik net zo goed opgeven. makkelijk gezegd zo rond ei-tijd. heb jij dat ook dat je hormonen dan zon lekker positief gevoel geven? ik wel...gelukkig maar anders zou ik depri worden. heb best een zware tijd de laatste maanden...ik heb voor vrijdag een eerste afspraak bij een acupuncturiste, net als suus. door haar dacht ik er aan en toen zei mn vriend het zelf ook! nou, meteen maar een afspraak gemaakt en ze kende endometriose en zei dat er soms positieve resultaten worden geboekt! nou, da's toch gunstig...
hoe lang was je cyclus nou uiteindelijk? de mijne was vorige keer 29 en nu iets van 33 dagen. dat is mn langste tot nu toe volgens mij. hoeft van mij niet zo lang, maar ik geloof dat t bij jou nog wel wat langer was he?
veel groetjes, lis

Hoi Lis, daar zijn we weer......

Spannend zo net voor de vakantie.. Ik hoop dat jullie met zn 3e kunnen gaan.

Ja idd, ze zit vol goed ideen die Suus.. ik mis ze nu al!! Ze komt altijd positief over en vol energie, zij was echt de laatste van wie ik had verwcht dayt ze dit forum echt een tijdje zou kunnen/willen missen.

Waar gaat de reis naartoe?

Jeetje nu zo ongeveer je ei.. Dat word vanjantekanteren.. zou Suus zeggen...

Ik vind het knap en heb echt ontzettend veel respect voor het feit dat je vol blijft houden, maarja de wens is groot he.. Jij je nod 23 aug. ik 5 dagen later ongeveer, 28 aug.

Ik hoop dat de endometriose zich ff rustig wilt houden! Je voelt echt elk krampje en moet niet gelijk je eigen lijf gaan wantrouwen, houd de moed erin! Die hormonen gaan al vaak genoeg met je op de loop, en zeker de tweede helft van de cyclus..

Mijn cyclus zou lang moeten duren omdat ik mijn ei zo laayt gehad zou hebben (ook gevoelt trouwens en gezien op de "eierwekker") en toch duurde ook deze cyclus maar 29 dagen... ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken..

Spannend naar de accu, ben je echt een speldenkussen.. Hou je me op de hoogte?
Vrijdag zal ik wel veel achter de laptop hangen om bij te komen van alles dus ik hoop je die dag ook weer tegen te komen (ook wel eerder natuurlijk).

Lieve Lis ik hoop snel weer van je te "horen"...

Knuffel Lill.

Terug
Bovenaan