Lis

Hoi Lis,

Om even terug te komen op die temperatuur. Ik heb namelijk vanaf de laatste keer dat ik ongesteld ben geweest een temperatuur van 36.8 of hoger. Dat is toch hardstikke hoog? Nu heb ik sinds een dag of 5 een temperatuur van 37.2. Het zal wel aan het weer liggen, maar je zou er bijna iets van gaan denken... En daar zijn wij natuurlijk experts in. Tenminste ik wel. Elk pijntje o.i.d. grijp ik aan als eventueel teken, maar tot op heden ben ik nog steeds mezelf voor de gek aan het houden. Maar wie weet, ooit is het voor ons natuurlijk ook zo ver.

Liefs Claudine

he claudine,
ik kan t me bijna niet voorstellen. zo warm is t s morgens toch niet? maar misschien kan t bij de een wel verschil maken en bij de ander niet... de verhoging na de eisprong (neem ik aan?) is wel 0.4 en dat is wel normaal toch? maar ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor! ik voel me ook altijd misselijk voordat ik ongi wordt (volgens mij hoort dat bij mij bij de hormonen voor de ongi...) je lichaam doet alles om t lekker duidelijk te maken!
ik temp nu alleen nog maar om te kijken of mn ei al geweest is ter controle van de cb-tests, dat vind ik wel fijn...dan weet ik wanneer ik moet klussen en wanneer ik ongi wordt want dat fluctueerd ook nog wel een paar dagen...en dan krijg je zo veel hoop op niks af, daar heb ik geen zin meer in! he claudine, wanneer is je nod? ik gok zo rond de 25e of 26e? ik heb m iets eerder, de 23e zo ongeveer.... maar ik heb nog helemaal geen klachten, behalve de misselijkheid (ben ook een beetje gestresst...) en heb dezelfde soort bruinig/roze afscheiding als mn vorige cyclus, dus dat voorspelt niet veel goeds. brrrrrrr, nou, laten we hopen dat t toch nog gaat gebeuren, liefs, lis

Terug
Bovenaan