@lis

A

Anoniem

Guest
hoi Lis,

Je vroeg hoe het met Rosco gaat na zijn operatie. Nou ik kan je zeggen
ik raad alle moeders aan om kinderen met een cronische snotneus eens bij een
kno arts langs te gaan. Rosco snurkte voor heen ook als een beer (gaf ook erg
leuke situatie als hij in de kinderwagen in slaap viel) wij hoorde hem gewoon in de woonkamer. Geen 1 snotneus nu en ook niet meer benauwd echt super. Ik vond de ingreep erg meevallen alleen uit de narcose komen en de bloed neus waren echt zielig.
Rosco is op het moment van alles aan het ontdekken heel leuk maar ook doodeng.
Ik was maandag met mijn  va en ma in artis samen met de 2 kindje van mijn zus.
op een gegeven ogenblik was ik rosco terug in de kar aan het zetten toen mijn ma me om iets uit mijn tas vroeg sams ijsje viel en begon te huilen en lara liep het restuarant uit. Ik kijk een ogenblik weg  en beng Rosco op de grond. Nou je snapt hij huilen, ik huilen, mijn moeder huilen, Sam huilen en  Lara huilen alle mijn va bleef kalm. Ik ben er echt een paar dagen van slag van geweest maar na een heerlijk weekend en een Rosco die zo lief en gezellig was kan ik er weer helemaal tegen. Hou wel mijn hart vast hoe ik straks 2 van die donderstenen in de gaten moeten houden.( en dan wil ik er eigenlijk nog wel 4 ook) Hoe is het met milton, heb je nog geld gekregen om je huis aan te pakken? Oja wat ik me ook al een hele tijd afvraag uit welk land komt je man dan eigenlijk? Lijkt me moeilijk al je een goede band hebt om dan zover bij elkaar vandaan te zitten.

groeten czaar

Hallo czaar

Dus het gaat veel beter met hem gelukkig dan is het in ieder geval ergens goed voor geweest en niet voor niks zo een operatie. Maar ik kan het wel voorstellen dat het een komisch situatie geef snurkend in de kinderwagen.
Ja kleine kindjes zijn eenmaal bewegelijk en daar kan je niks aan doen Shanice ook.
Die gaat al staan in de eetstoel daar moet ik echt bijblijven.
Ze doet alles na wat Milton doe . Maar ze roept nou ook zo leuk daag en zwaait ze mijn moeder zag het gisteren het echt voor het eerst ze moest ook lachen en kusjes geven met haar mond open. Het is ook een giechelbekje hihihihihi   maar ook een kreng.Zodra haar eten op is gaat ze zitten huilen of krijsen dat ze meer wil .

Mijn vriend komt uit Nigeria daar komen altijd heel veel negatieve reacties op zeker in het nieuwsen daar baal ik weleens van. Mijn vriend is gewoon fantastisch is ook niet voor niks dat ik al 10 jaar met hem ben. Hij moet zich eigen 10 keer zoveel bewijzen tegen over een nederlander en dat kan hij zeer zeker wel ben erg trots op hem .In het ziekenhuis toen milton gehaald moest worden begon de gyn engels tegen hem te praten waar mijn zus bij stond hun van jahoor ik spreek ook nederlands .De gyn was helemaal onder de indruk ervan .

Ze denken meestal dat hij antilliaans is maar ik moet zeggen dat de maatschappij echt heel k******te in elkaar steekt. Toen ik nog niet zolang met hem ging was ik werkeloos en het ging niet goed . Ik moest van het arbeidsbureau maar naar een maatschappelijk werkster weet je wat ze zei heb je een minderwaardigheidscomplex omdat je met een afrikaan ga terwijl zij zelf in scheiding lag hoe krom is dat. Ik sta te praten in de kruidvat met iemand over kinderen krijgen weetje wat voor opmerking iemand maakte ja moeilijk he ik zeg nee hoor heel makkelijk dacht dat milton geadopteerd was dat we weer voor een adoptiekindje zouden gaan.
Over 2 kinderen in het begin is het wel even pittig maar daar groei je zo in. Tijd voor jezelf is er niet bij moet ik zeggen of je moet echt goeie oppas hebben.
De aanvraag voor vergoeding is nog steeds in behandeling kan 6 weken duren dus we hebben nog niks kunnen doen .
Lief dat je naar vraag maar het gaat nou redelijk goed met hem maar soms wil hij zijn medicijnen niet nemen daarom doet zijn vader het.

groetjes lisette

Ja we missen zijn familie wel. Zoals wij willen gaan trouwen wil ik niet zonder mijn schoonmoeder erbij maar dat is moeilijk allemaal financieel dan. Maar ja we zien wel.

Terug
Bovenaan