heyhey
graag gedaan hoor
toen ik in de black hair salon werkte, moest ik gewoon zoeken naar shampoo hahahah.
moest alle haren met afwasmiddel wassen, aangezien dat agresiever is, en ontzettend veel mannen met rasta haar, hun haar ontzettend lang niet wassen. heb zelf iemand toen gehad, die 3 jaar!!!!! zijn haar niet heeft gewassen.
bah bah bah hahahaha.
toen ik zag staan dat milton zand in zn haar had, moest ik gelijk aan die afwasmiddel denken.
maar vond sat korte koppie ook wel heel leuk bij hem staan hoor! makkelijker te verzorgen ook.
das idd balen, dat iemand milton nat maakte.
ik had ook gelijk naar huis gegaan hoor, ook al had hij geen astma. t was geen 30 graden, dat hij snel zou opdrogen en een koutje of longontsteking is zo opgelopen,
hier is het weer over met de pret.
tis hier grauw en bewolkt. zonnetje is ver te zoeken op dit moment.
oh, wat kijk ik uit naar de zomer zeg!
wat zielig, dat milotn liep te krijsen van de buikpijn
gelukkig dat het snel weer over was, na een hete douche.
hoe gaat het eigenlijk met je man zijn opleiding?
waneer heeft hij hem nou af? binnenkort toch, of zit ik er nu helemaal naast?
erwin hoeft nog maar 2 keer naar school. 17 april is zn examen. spannend hoor. vorige week kwam hij met een 4,7 thuis :S:S:S
heb hem gelijk aan zn leurven getrokken dat hij keihard moet gaan leren hahahaha.
voelde me echt een mama, alleen dan tegen de verkeerde persoon hahahahaha.
als allebij mn kids op school zitten, ga ik ook weer een opleiding volgen. welke weet ik nog niet, aangezien alles nogal beperkt is met mijn lichaam.
maar mn kappersvak kan ik niet meer uitvoeren, en wil ook niet de rest van mn leven callcenter werk doen.
kinderpsygiator lijkt me heel gaaf om te doen of maatschappelijk werkster.
dat zou ik heel graag willen. wel pittig, maar ontzettend gaaf.
ook wil ik mn ehbo dan weer oppakken, want die is verlopen :S
ga je nog wat leuks doen dit weekend??
wij hebben het ontzettend druk.
morgen ochtend de commode kopen, daarna de kinderwagen kopen, nieuwe meubelen kopen voor in huis, daarna gaat nathalia naar bed, en erwin vloerbedekking leggen in de baby kamer, ik ga de was doen, gelijk alle baby kleertjes mee wassen.
zondag gaan we de trouwringen kopen

we hebben ontzettende mooie gezien, dus die gaan we zndag halen.
hoeven ze alleen nog maar gegraveerd te worden, als de datum bekent is.
nou, ik ga nog ff snel stofzuigen, en dan nathalia uit school halen
liefs, do