Lisa en buikkrampen

Lisa is nu 3,5 maand en heeft nog steeds erg last van buikkrampen, echt heel zielig. Ze schreeuwt echt van de pijn. Heb VSM geprobeerd, ben nu met infacol bezig. Hopelijk werkt het. Ze mag pas bijvoeding gaan krijgen als ze geen buikkrampen meer heeft. Dus het duurt nog even voordat ze haar groente- en fruithapje krijgt. Bij Evy was het binnen 12 weken over.

Wie had er hier met zijn kleintje erg last van? Wat hebben jullie er tegen gedaan? Of iemand gewoon tips?

wij hebben bij Alicia altijd de kruidvat voeding gebruikt en daarbij van 1 tot 5 maanden. de extra-care voeding voor moeizame ontlasting en lastige darmpjes icm infacol. het was bij ons een wondermiddel. na 1 voeding waren alle krampen weg! en konden we zelfs na 2 weken de infacol weg doen!

Ja met flesvoeiding kan dat, maar ik geef borstvoeding en daar is het net allemaal iets anders. Ik heb er al opgelet of het komt door iets wat ik eet, maar dat is het dus niet. Misschien moet ik de chocolade eens laten liggen...

ja chocolade kan krampen geven.......
Verder misschien al kamille/venkelthee geprobeerd dat kan jij drinken en dan komt dat via de voeding bij Lisa terecht.
Lastig hoor......
Hopelijk word het snel minder...

Ethan had ook lang krampen bij de borstvoeding maar bij hem kwam het omdat hij zo gulzig was hij dronk ook een borst in 5min "leeg"..
Heb je al eens geprobeerd om met pauzes te voeden of iets rechter op te voeden? Dat hielp een beetje bij ethan en de rest deed ik met infacol verhelpen

owja vergeten dat je borstvoeding gaf. idd infacol en dan zelf venkelthee drinken.

http://www.nutriciavoorjou.nl/babymaanden/babykwaaltjes/Paginas/Babykwaaltjestest.aspx?KEYWORD=borstvoeding%20krampjes&MATCHTYPE=Search&AD_ID_G=16725865615&KEYWORD_K=borstvoeding%20krampjes&TRACKING_ID_K=168fb5d4-c050-7f69-0361-0000797cf9cc&CHANNEL_K=google&CAMPAIGN_K=Nutricia_04_Babymaanden&AdGROUP_K=Babykwaaltjes_Darmkrampjes&gclid=CLbJ18WM27QCFXHLtAodWT4A3A

probeer die link eens dan krijg je advies op maat ;)

@mamavfloortjejochem: ik heb een hele tijd venkelthee gedronken, maar heb niet echt verschil gemerkt. Ik ga nu wel proberen de chocola te laten staan, wat dus voor mij heel moeilijk is. Het is een soort verslaving.... :S

@Dromertje1987: Lisa is dus ook heel gulzig (Ben ik niet gewend, Evy was echt mega langzaam, was steeds een uur met haar bezig). Ik ga het idd proberen met pauzes, goeie tip. Ik voed meestal rechtop.

Gisteren begonnen met infacol, ben benieuwd.

@kellycamping: bedankt voor de link!

wij hebben uren met pascal op de arm door de kamer gelopen. ijsberen zeg maar.
pascal op de buik op mijn onderarm. en met de andere over zijn rug wrijven.
pascal op de rug en fietsen met de beentjes.
de verpleegkundige op de kraamafdeling drukte pascal altijd helemaal terug in feutus houding.

pas met 5 mnd hielden de krampjes op.
wij hebben juist wel fruit gegeven, omdat fruit vult, maar ook snel verteerd. hier ook bij t cb niks gehoord dat t niet mocht, bij voeding terwijl pascal krampjes had.

Terug
Bovenaan