Lisa

Hoi allemaal,

Ik ben a.s. donderdag uitgerekend en wacht tot de baby zich aandient. Spannend hoor!

Ik heb alleen één probleempje: De hele zwangerschap heb ik me prima gevoeld op wat maagzuur en vermoeidheid na, maar sinds afgelopen donderdag voel ik me echt slecht. Misselijk, slap en ik heb al 4 dagen hele erge hoofdpijn alsof er een strakke band om mijn hoofd zit.

Zit ik nu gewoon tegen een griepje aan of heeft het misschien iets met de zwangerschap te maken? Ik merk wel dat de baby iets minder actief is dan normaal. Verder heb ik geen koorts ofzo. Een hoge bloeddruk kan het ook niet zijn. Die was bij mijn laatste bezoek aan de verloskundige afgelopen woensdag nog 120 / 65.

Heeft iemand enig idee?

Groetjes,
Lisa.
 
Hoi Lisa,

Je hebt de symptonen van een te hoge bloeddruk of eiwitten in je urine. Wat betreft je bloeddruk, die kan zomaar ineens te hoog zijn, ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. De bloeddruk was altijd goed tot ik de 39e week op controle kwam en toen was de bloeddruk te hoog en eiwitten in mijn urine. Nu bij mijn tweede zwangerschap had ik ineens eiwitten in mijn urine en ik had een beetje dezelfde klachten als jou. Als ik jou was zou ik morgen even contact opnemen met de verloskundige, als is het maar om je gerust te stellen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met de laatste lootjes.

Groetjes Monique
 
haai lisa
dat je baby minder beweegt heb ik ook gehad. toen ik een maand of 8 was kreeg ik een blaasontsteking, en het schijnt dan te kunnen dat de baby daardoor minder beweegt. als jij een virus of bacterie hebt kan je baby daar ook iets van merken en op die manier spaart hij zijn krachten, en besteeds zijn energie aan groeien enzo en niet aan bewegen.
maar ik zou i.i.g morgen ook meteen de verloskundige bellen zij zijn er om jou gerust te stellen en met zulke klachten wordt je altijd serues genomen. tenminste dat is mijn ervaring.
(ik voelde de baby helemaal niet meer bewegen al 2 dagen niet en toen mocht ik nog die zelfde middag komen om naar het hartje te luisteren).
en het is trouwens wel normaal als je op het eind van je zwangerschap de baby minder voelt bewegen.... ze krijgen op den duur zo weinig plek.
nou veel sterkte en ik hoop dat alles goed is en gaat
groetjes margreeth
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen de VK even bellen en vragen of ze m'n bloeddruk even op willen nemen. Inmiddels ben ik echt grieperig geworden (vandaar dat ik ook niet kan slapen nu), dus dat zal het wel zijn, maar ik wil het toch even zeker weten.

Groetjes!
Lisa.
 
hoi
ik heb ook beetje dezelfde klachten. ik moet vanmiddag ook naar de vk.
ben benieuwd. ben 36wk en heb ook een verkoudheidje onde leden die niet wilt doorzetten. soms zit me neus dicht en dan weer niet en waterige ogen enz.
ben benieuwd wat ze bij jou zal zeggen. ik zal het ook ff laten weten.

liefs sandy
 
Terug
Bovenaan