Lise Esmee is geboren

Ha dames,

Afgelopen woensdag 19 oktober 2011 is onze dochter Lise geboren. Na bijna drie weken met gebroken vliezen in het ziekenhuis te hebben gelegen, is de bevalling op woensdag ingeleid.

Lise is, zoals we van te voren wisten, aan de kleine kant (hoewel groter dan verwacht, want geboren met 2305 gram) en moet dus nog even in het ziekenhuis verblijven. Zelf zijn we zojuist thuisgekomen. Enerzijnds heerlijk om weer even in mijn eigen bedje te kunnen kruipen, maar anderzijds ook intens verdrietig om ons meisje achter te moeten laten.

Later wellicht meer. Voor nu aan jullie heel veel succes met de laatste loodjes. Geniet ervan en veel succes met de bevallingen.

Liefs,
Melian
 
Ach meis, wel heftig allemaal! Maar wel supergefeliciteerd!! En wat een mooie naam... Ik hoop dat jullie meiske lekker groeit en gauw mee naar huis mag!
 
Lieve papa en mama,

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
Hopelijk gaat het snel goed met je kindje en mogen jullie haar snel mee naar huis nemen!

Liefs Laurie
 
Waaaauuuuwwwieee!! Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En mooie naam ook!

Wat vervelend dat je Lise in het ziekenhuis moet 'achterlaten'. Ik hoop dat jullie haar snel lekker thuis hebben! Hopelijk zijn de prullekes van de 'klein maar fijn club' snel dikke boeddha baby's!!!

Geniet van deze (pittige) heerlijke tijd samen en laat je lekker verwennen in je kraambed (doe ik wel tenminste ;-)

Liefs en dikke kus voor jullie
Suus
 
he meis van harte gefeliciteerd , wel vind ik vreemd 3 weken lang met gebroken vliezen heb ik nooit van gehoort, meestal is het 24 uur daarna moet het geboren worden,

Maar hel veel s6 en hopenlijk mag jullie meisie heel snel naar huis toe

liefs
 
Gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Wat een tijd heb je achter de rug...ik hoop dat jullie meisje snel mee naar huis mag! Zodat je optimaal kunt gaan genieten van elkaar!!

Liefs Liesbeth
 
Ik heb je al gefeliciteerd, maar ik doe het lekker nog een keer via het forum. En... ik heb je kleine meisje vanuit de verte zelfs al mogen bewonderen (voor de niet intimi... ik lig in hetzelfde ziekenhuis als waar Lise ligt).

Ik hoop je gauw nog even te zien en ik hoop nog meer dat jullie Lise snel mee mogen nemen.

Dikke knuffel, Marieke
 
Terug
Bovenaan