Lise is geboren!

Joepie!! Ben mama geworden van een schattig klein meisje! Ze heet Lise en alles gaat goed. Gisterenochtend vroeg om 5 uur na een supersnelle bevallig van totaal 2 uur was ze er!
Met mij gaat ook alles goed, maar neem ook mijn rust.
Finn moet nog niet veel van zijn zusje hebben, komt wel vaak kijken en kusjes geven maar wil nog niet vasthouden, ach iedereen moet wennen aan elkaar.
BV verloopt moeizaam, ze slaapt nog heel veel en het doet bij mij ook meer pijn als destijds bij mijn zoontje. VK komt morgen even langs en zal het dan even bespreekbaar maken, het moet tenslotte wel leuk blijven. Ook zij kan de temp nog niet echt vasthouden dus ze ligt met 2 kruiken in bed en de verwarming aan.
Maar ze is pas 2 dagen oud en het gaat al beter als gisteren. Heerlijk ook weer dat kroelen he?

Hoi,
Van Harte gefeliciteerd.... wat een snelle bevalling zeg! geen last van naweeen??
Ik had bij de 2e ook een moeilijke start met de bv, maar met een beetje geduld en hulp kom je er wel!!
Ik gebruikte ook dit keer voor te koelen tijdens de stuwing kwark, lekker koud uit de koelkast je borsten insmeren (helpt ook tegen een beginnende bo, dus dubbelop ;-))
Ja lekker he dat kroelen, geniet er maar van hoor!!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan