Lise ook weer helemaal ok!

Vanochtend weer op het cb geweest, ze is nu met 4 maanden 64 cm en weegt 6080 kilo.
Mag de late avondfles nog niet laten vervallen omdat ze maar 150 cc per flesje drinkt en anders zou ze vochttekort krijgen. We gaan wel het flesje vervroegen naar 22 uur ofzo, omdat ik haar nu elke ochtend om half 8 wakker moet maken en zo liggen wij ook weer wat vroeger in bed.
Heb vanmidag ook voor het eerst een paar lepeltjes banaan gegeven, nou dit vond ze maar zo zo. Vond het zelf veel leuker! Haha!
En bij de prikjes heeft ze geen kik gegeven, echt een stoere meid!

Goed hoor! Lekker meiske dus!! Ik ga er wel vanuit dat je +6080 gram bedoeld en niet kilo hahaha
Wij mogen dinsdag weer met Connor ben ook zo benieuwd!! Fruit geven we hem al sinds afgelopen weekend en hij vind zowel banaan als peer heerlijk! Morgen ga ik zelf een appel-abrikozen hapje maken. Daar was mijn dochter toentertijd zo verschrikkelijk dol op.

Lekker dat alles goed gaat!
Ivo vond fruit in het begin ook even wennen. Eet nu inmiddels alles wat we hem aanbieden. Kijkt alleen nog zuur bij de eerste hap.

Kun je de flesjes niet geleidelijk wat ophogen zodat je naar 4 kan of laat je het lekker zo?

Terug
Bovenaan