liselotte?

A

Anoniem

Guest
hoi meid, ja echt zenuwslopend he? het afwachten,
ik heb vanmorgen een test gedaan want ik kon het niet meer afwachten en wat denk je??negatief natuurlijk!!! ik wordt hier zo gek van!! heb wel wat buikpijntjes maar niet dat ik zeg nou wordt ik ong!! misschien heb ik toch te snel getest daarom wacht ik nog tot zaterdag af en ben ik dan nog niet ong dan doe ik nog maar test! maar bij mijn vorige zwangerschap 5 jaar geleden   kan ik me herinneren heb ik pas toen ik een week overtijd was een test gedaan en toen had ik een heeeeeeeeeeel licht streepje!! zo licht dat ik aan iemand anders vroeg of dat er inderdaad een streepje stond en ja een heel licht!!
 en ik ben het afgelopen jaar echt regelmatig wel is met een dag te vroeg of een dag te laat geweest maar niet dadelijk twee dagen overtijd?? ik zou het liefste dadelijk dan ong worden als het dan toch moet want zo kan ik er niet tegen , ik heb vanmiddag ook goed gehuild en toen was het weer wat gezakt ik moet toch verder ik heb nog een dochtertje van 4,5 jaar en daar kan ik slechts heel chaggie tegen doen!!
laat je nog wat van je horen??
sorry voor het lange verhaal maar ik moest het effe kwijt, bedankt voor het luisteren,
groetjes wendy

hoi hoi, hoe lang zijn jullie ook al weer bezig??
 en heb je al een kindje of is dit jullie eerste??
sorry was ik net vergeten te vragen in mijn vorige berichtje! ikhad ook zoveel te vertellen haha,
                                                      veel liefs wendy

Hoi wendy ik heb al een dochtertje van zes.
Ik begrijp wat je nu meemaakt en daarom heb ik besloten om nog niet te testen.
Ik wil zowiezo wachten tot zaterdag.
Ik hoop dat we dan allebei een positieve test hebben.
Gr liselotte

o ja en we zijn al vanaf augustus bezig.
van mijn eerste kindje was ik binnen een maand zwanger.
dus dit valt vies tegen.

Hoi depri, hier nog steeds geen teken van de rode duivels.
Durf nog steeds geen test te doen omdat ik bang ben dat het negatief zal zijn.
Daarom wacht ik af tot zaterdag zodat ik wat meer zekerheid heb.
Heb ook geen ongi pijnen meer.
Ooooooo ik hoop het zo en ook voor jou.
Dan doen we hem allebei zaterdag en misschien gaan we dan wel door naar het november forum voor zwangeren.
Zal voor ons allebei duimen.
Gr Liselotte

hoi liselotte, ja hoor ze zijn er !!! wel wat weinig nog maar zal op de dag wel erger worden!! maar ik kan me nu wel voor mijn kop slaan want ik heb woensdag 28 feb mijn eisprong gevoelt en toen hebben we s' avonds geklust!  maar dat was dus een dag te laat we hadden maandag of dinsdag moeten klussen!!!!! maar ik dacht al shet zo is dat ik   mijn eisprong op 27 febr zou hebben gehad dan waren de dagen die we geklust hebben wel goed maar ja nu mijn ei dus later was hebben we verkeerd geklust!! maar nu weet ik het voor de volgende maand dat mijn ei dus meestal echt een dag later is als wat normaal is!!
ik blijf voor jou duimen!!!  
laat je me nog iets weten?
ps hoe moet ik nou mijn cyclus beschrijven bij baby brabbel denk jij?? een cyclus van 28 of 29 dagen nu ben ik ong geworden op de 30ste dag??
alvast bedankt ,
groetjes wendy

Terug
Bovenaan