Lisenka is niet verdwenen, ze is.........

A

Anoniem

Guest
Ik las net op haar Hyves site, dat een een weekendje wegis met het gezin.
Vandaar dat ze niet reageert op haar topic.

Groetjes, Marieke

Goed zo!! Lekker weekendje weg, DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN (schat ... lees je ff mee...)
Liefs Nelleke

He ladies,

Haha, eigenlijk was ik wel verdwenen van de aardbodem. Gelukkig dat alles gewoon doorgaat op het forum en dat jullie zo lief zijn om de fotowedstrijd gewoon door te zetten. Wat is er aan de hand?

Ik ben ziek, echt ziek. Zit hier nu te trillen achter de computer, maar wil me niet te veel meer storen aan het feit dat ik niks kan. Vorige week zondag (28 oktober)is het eigenlijk al  begonnen. Buikpijn, buikpijn en nog eens buikpijn! Niet meer goed naar de WC kunnen, constant gevoel van overgeven...Dus ik dacht buikgriepje..niet aanstellen en doorgaan.....nou dat heb ik geweten

Donderdag en vrijdag ben ik helemaal doorgelicht in het ziekenhuis, echo's, inwendig onderzoek bij gynacoloog, chirurg, blodonderzoeken, etc..Maar de ontstekingswaarde in het bloed zijn te laag voor bijvoorbeeld een blindedarmontsteking. Ondertussen slaap ik zo'n 4 uur s'nachts, de rest lig ik te draaien van de buikpijn.
Laxeermiddelen verhielpen de pijn ook niet (hahha, dames: een tip, geen scheet laten als je laxeermiddelen hebt gebruikt....zijn geen leuke foto's!!)
Iedere keer als ik eet, wordt het slechter. Goed voor de lijn, maar niet voor je gemoedstoestand. Morgenochtend moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Dan gaan we maar weer verder zoeken, dit duurt me al veel te lang. De chirug dacht dat het wel gewoon over zou gaan, das meestal met buikklachten . Nou morgen ga ik niet weg voordat ik meer weet.......

Dats de updeet, overdag voel ik me een paar uurtjes goed, na 16:00 is het gedaan met de energie. O, ja. We zouden idd een weekendje naar Zeeland gaan. We zijn toch gegaan, zodat manlief en Tessa toch lekker konden zwemmen en naar zee en als het goed ging overdag ben ik toch ff meegeweest....waarna ik weer een aantal uurtjes kon rusten als Tessa sliep.......(gezellig he!)

groete
Lisenka mv Tessa

Jeetje meid wat een ellende zeg.
Laat je maar weer goed onderzoeken hoor!
Sterkte ermee, ik weet heel goed wat het is om hevige buikpijn te hebben.

Beterschap

Pauline

Heej Lisenka,

Wat een ellende zeg! Laat even weten hoe je ziekenhuisbezoek is afgelopen. Je hebt groot gelijk dat je je niet meer laat wegsturen voordat je weet wat er aan de hand is.

Liefs Kirsten mv Tyche

he bah, wat vervelend! helemaal omdat je al allerlei onderzoeken hebt gehad en er nog niks is gevonden...

heel veel sterkte!

liefs Jenneke

Hoe is het nu?????   is er wat uitgekomen op het ziekenhuis.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan