@ Lisenka over zelfgemaakte taart

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Jij vroeg toch ergens in een ander topic og er iemand was die zelf de taart had gemaakt?

Ik heb dat gedaan. Alleen de plaat van eeyoor is gemaakt door de bakker en verder heb ik het zelf gedaan. Zal er ff een foto bij doen.

Dit was m (Yari had een andere hoor dit was voor de visite) en iedereen heeft ervan gesmuld haha.

xx Elly mv Yari

Hoi, wat een mooie taart zeg!!   Wilde zelf ook graag iets lekker maken. Van mij kwam de oproep van tiramisu alla baby. Normaal doe ik ook veel zelf maken. Heerlijk gewoon. O;p een verjaardag maak ik standaard Pletskeskook Dat is met koekjes en pudding en koffie, heerlijk gewoon. Nu wilde ik ook graag een taart voor Thijs maken met lange vingers omdat hij die zo lekker vind. Maar we hebben nog bijna 2 weken bedenktijd.......groetjes Wendy

Hoi, wat een mooie taart zeg!!   Wilde zelf ook graag iets lekker maken. Van mij kwam de oproep van tiramisu alla baby. Normaal doe ik ook veel zelf maken. Heerlijk gewoon. O;p een verjaardag maak ik standaard Pletskeskook Dat is met koekjes en pudding en koffie, heerlijk gewoon. Nu wilde ik ook graag een taart voor Thijs maken met lange vingers omdat hij die zo lekker vind. Maar we hebben nog bijna 2 weken bedenktijd.......groetjes Wendy

Jummie!!!!! Dat ziet er lekker uit! Dat is zeker in de smaak gevallen!

Zit op mijn werk (illegaal ff forum checken!) helemaal te kwijlen. IK WIL NU TAART!

Lekkere recepten voor taart zijn altijd welkom!

Lisenka mv Tessa

mooie taart! Wij wilde er ook een zelf maken maar met een voltijd baan viel dit niet mee, dus toch maar naar de bakker gegaan. Nu hebben we mijn zusje een workshop taart decoreren gegeven en heb ik mezelf ook uit genodigd, dus volgend jaar neem ik een paar dagen vrij en ga ik mij eigen super taart maken.

Ik heb zo'n zin in de workshop (9 okt), lijkt me geweldig om die prachtige taarten zelf te kunnen maken.

groetjes Nanda

Hoi,

Ik heb ook zelf de taarten gemaakt:

En nog zo'n zelfde, maar dan met een andere afbeelding.

En dit was de mooiste:

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan