lisette!!

A

Anoniem

Guest
he meissie hoe is het daar!! ik ben zo benieuwd hoe lang het nog allemaal gaat duren daarom kwam ik effe hier kijken!! haha
hoop je snel weer te horen, doei
dikke kus van mij

Hoi Wendy,
wat leuk dat je speciaal voor mij een berichtje hebt aangemaakt.
alles nog rustig hier hoor.
ben 18 dec ook pas uitgerekend.
hoe is het allemaal met jou nu?
gr lisette

hoi hoi hier gaat het ook allemaal wel goed hoor,
haha wel toevallig jij bent de 18de uitgeteld en ik mag de 18de gaan testen!! als het nodig is??
ik voel me nu heel goed, geen buikpijn geen raar bloedverlies!! dat is al heel wat, effe lekker rust in mijn buik!
dus dan voel ik me ook stukken beter, ik heb nu ook geen bijwerkingen van de pregnyl spuit! het gaat nu eigenlijk wel een beetje te goed!! haha en dat hoop ik  ook zo te houden, en dat ik nu eens een mooi kerstkado krijg!maar ja we wachten gewoon af,
ik ben benieuwd bij jou het kan natuurlijk ook een kerstkindje worden!!
wel speciaal hoor,
nou meissie ik hoor je snel weer ,
gr wendy
en voor als je aan de gang gaat!!   PUF ZE EN SUCCES!
doei doei

He Wendy,
het zou leuk zijn als we op de 18e allebei iets speciaals meemaken maar ik hoop dat het bij mij wat eerder is want ik ben helemaal op.
ik kan bijna niets meer met die bekkeninstabiliteit.
ik weet dat ik niet moet klagen tegenover jou want jij zou maar al te graag in mijn schoenen staan.
dat we allebei maar een speciale kerst zullen hebben.
als jij goed nieuws krijgt kan mijn kerst helemaal niet meer stuk.
dan is het helemaal speciaal.
kunnen we lekker voor elkaar duimen.
gr lisette

he mutske,
natuurlijk mag je klagen!! het is allemaal geen pretje!!
en ik kan er wel tegen hoor!! het is jou gegund hoor,  dat je een wolk van een baby gaat krijgen binnenkort! bij mij komt het ook wel goed hoor,
en zo niet dan ook goed dan gaan we verder, het leven heeft nog genoeg andere dingen toch?! ( hoop ik) haha.
ik hoop dat je de laatste dagen nog redelijk door komt! en ik hoop ook echt dat je niet meer zo lang hoeft af te wachten, want je hebt al van af het begin spanningen gehad, eerst die buikpijn die maar bleef, en toen geen gevoel meer, enz....
dus het is wel genoeg geweest he allemaal!!ik hoop dat je heel snel je wondertje in je armen mag hebben,
hoe gaat het nu met je vriend?? en schoonvader?
oja en je schoonzusje was toch ook zwanger?? is die inmiddels al bevallen??
nu heb ik geen vragen meer haha!!
tot snel weer ,
dikke kus van mij,

Hoi Wendy,
hier nog steeds niets hoor.
maar de uitgerekende datum is ook pas 18 december.
heb veel pijn aan mijn been en bekken.
daarom moet ik nu morgen naar fysio om de pijn wat te verlichten.
ik hoop dat het helpt.
ik denk dat 18 dec voor ons allebei spannend word hoor want het komt steeds dichterbij.
zou wel leuk zijn als we die dag allebei iets speciaals kregen.
met mijn vriend gaat het nu wel hoor.
moest even bijkomen van   de schrik.
zijn vader krijgt vandaag te horen wanneer ze gaan beginnen met de chemo's om de boel te rekken.
we zullen maar zien he maar het zou wel fijn zijn dat de kleine er is voordat ze beginnen met de chemo's.
gr lisette

he meissie, hoe is het daar??? is de pijn wat verlicht na de fyso!
inderdaad de 18de komt steeds dichter bij!!ik heb nu wel weer buikpijn dus zal echt wel weer ong worden van de week,
maar ja daar leven we maar weer mee he!
ik heb het effe gehad met alles dus het interesseerd me nu echt niet meer of ik nu ong wordt! dan maar weer naar de volgende maand!
ik kan er nu op dit moment geen  maagpijn van krijgen,  
alles komt goed zeggen ze dan geloof ik dat maar!! haha  dan zal dat ook wel bij mij gebeuren,
ik hoop voor je dat je er toch nog snel van de pijnen  af bent want als je zo nog twee weken door moet dan geloof ik niet dat je dat nog trekt wel?   maar laten we hopen dat je snel gaat bevallen ( natuurlijk) ,
ik hoor het wel weer,
doei doei gr wendy

He Wendy,
idd trek ik twee weken extra niet maar ik heb niets te zeggen.
ik hoop gewoon dat het op tijd komt.
en je moet je idd niet gek laten maken, vooral deze maand niet want er is genoeg gezelligheid met de kerst.
en misschien is 2008 wel jou jaar!!!!!!!!
ik hoop het van harte voor je.
ik hoop natuurlijk nog meer dat het deze maand al is voor je.
zodra ik bevallen ben laat ik het je weten hoor.
gr lisette

Terug
Bovenaan