lissas

Hey!

Jouw meningen en grappen worden ook niet altijd in dank afgenomen he? Haha ik vind het wel lollig. En ik ga vanavond je (seks)advies proberen... maar kan niet kiezen tussen de keukentafel of de wasmachine hihi. Sorry ik vind het wel lollig maar snap niet waarom veel zo prikkelbaar reageren. Niet dat ik nu anderen af wil zeiken maar een grapje op zn tijd moet kunnen.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

kan best tegen n geintje hoor...
heb er zelf al op gereageerd...

Maar zo krijg je wel weer discussies, als je weer een topic opend!

Ik zou als ik jullie was de wasmachine testen...maar dan wel als ie op centrifugeren staat....

Hey Elise het was ook helemaal niks tegen jou of iemand anders hoor!!
Maar ik neem aan je reactie aan dat je dat al wel begreep!
En ja, of het slim was om deze topic te beginnen, weet ik niet maar het is in ieder geval niet mn bedoeling geweest om echt een verhitte discussie op gang te brengen. Het was van mij uit meer een reactie op al het gebeuren.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

hoi,

ik kan soms wel eens lollig uit de hoek komen(vind ik zelf) maar het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen of zo hoor. waarschijnlijk heb ik een wat hardere vorm van humor

groetjes lissas

lissas,

Je hebt een raar soort humor die niet iedereen gelijk in de gaten zal hebben (ik ook niet!)

Maar nu ik weet dat het grapjes zijn, waardeer ik het wel.

Annemieke

hoi..

Hihi.. ahum eigenlijk is dit wel helemaal niet voor mij bedoeld , maar euhmmm...
KEUKENTAFEL metween doen echt een aanrader kun je ook nog languit als je wilt hihi...
Nou uitprobeerse maar he haha..

Liefs bianca

Terug
Bovenaan