Literatuur

A

Anoniem

Guest
Ha dames,
Ik ben op zoek naar een goed boek over opvoeding en groei van ons toekomstige kindje.
Ik ken bijvoorbeeld het overbekende Oei ik groei boek. Heeft een van jullie al ervaring met boeken en welke kan ik het beste aanschaffen?

Ouderschap voor dummies vind ik persoonlijk een erg handig boek vol met tips over eten,slapen en opvoeding.

Ik zou in de bieb een kijkje nemen. Ze hebben daar alle boeken staan en als je er een tussen hebt die je dan zelf wilt hebben kun je 'm altijd nog kopen.XXX

oei ik groei is alleen over de ontwikkeling van je kind. in andere boeken staat meer over verzorging en ziek zijn (heeeeel fijn om een naslagwerkje over te hebben!!)

zelf vind in penelope leach wel goed. staat veel in, helaas in de nieuwe versie geen medische rubriek

Ik vond "Oei, ik groei" persoonlijk wat tegenvallen. Zou inderdaad eerder meer een handboek voor verzorging kopen voor de eerste tijd (penelope leach heb ik ook, alleen staat helaas nderdaad geen medische info in, dat is onhandig). Echte opvoedingsboeken heb je pas wat later nodig, als je die al nodig hebt........ Je moederinstinct kan ook een hoop beredeneren hoor! Ikzelf ben n.b. pedagoog, maar de dagelijkse praktijk is toch "aanvoelen en doen". Succes!

Terug
Bovenaan