Litteken doet ineens weer zeer...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Even een vraagje.... Het litteken van mijn KS doet ineens vandaag weer zeer.
Ik loop me natuurlijk van alles in mijn hoofd te halen nu (zwanger? litteken niet ok?) Dus ik dacht, laat ik het gewoon maar even vragen.... Hebben jullie dat weleens? Het trekt ook echt een beetje als ik Stef optil enzo....

Dankjewel!
Liefs Annet

Hoi Annet,

Ik heb er geen last van.. een enkele keer jeukt het nog maar dat is alles.
Ik zou me geen gekke dingen in het hoofd halen, maar als het langer blijft "trekken" zou ik het gewoon even navragen aan de huisarts.

Het litteken zit nu eenmaal op een plek waar vaak de broekriem of rand van je broek knelt als je zit, dus het kan altijd gebeuren dat het stukje huid daar even vervelend voelt.
Geen paniek!! Maar gewoon even afwachten of het morgen ook nog zo is..

Als het gaat trekken als je zwanger bent zou dat toch een "bekend" iets moeten zijn en zal het beslist op internet staan. Als het zo is laat het dan maar even weten, dan weet ik dat ook als het hier eindelijk eens raak is

Esmé mv kay

Hey Annet,

Ik kom van het najaarsforum. Ik heb ook een KS gehad.
Ik heb er ook nog wel eens last van hoor.
Ik heb het een paar maanden geleden aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat het ook te maken kan hebben met weersveranderingen...
Of als je heel moe bent.
En inderdaad jeukt het ook nog wel eens.

Misschien heb je hier wat aan.

Groeten,
Issie

zou het wel ff in de gaten houden als ik jou was...volgens mijn gyn is het litteken geheel genezen bij een jaar (en zover ben je toch ong?).
Dus als dat blijft ff langs de ha en bij koorts zowieso langs gaan.
ps bij opnieuw zwanger zzijn na keizersnede heb ik geen ervaring dus weet niet of het daardoor pijn kan doen.....

Terug
Bovenaan