Litteken

Hallo allemaal,

Ik ben nu tien weken zwanger van ons tweede kindje. Bij de bevalling van mijn zoontje (nu drie jaar geleden)ben ik ingeknipt en heb daar een flink litteken aan over gehouden. Nu begin ik (sinds ik zwanger ben) last te krijgen van het litteken. Het is gezwollen, doet pijn en ik weet mij geen raad. Zijn er misschien moeders die dit ook hebben ervaren???

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriedelijke groet,
Diana
 
Hoi Diana,

Dit klinkt heel bekend. Ik ben ook mega ingeknipt met de bevalling van mijn dochter. Ik had 1,5 meter hechtdraad daar beneden. Wordt je niet vrolijk van. Nu ik weer in verwachting ben (ben in juni 2004 bevallen en ben nu weer 13 weken zwanger) heb ik ook weer meer last van mijn litteken. Het gaat meer trekken en is inderdaad wat dikker. Ik smeer het in met calendulazalf. Dit verzacht het littekenweefsel en helpt goed bij mij. Misschien een idee? Heel veel succes.
groetjes Es
 
Hoi Esther,

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik weet waar je het over hebt. Ik zelf het 60 hechtingen, ook daar wordt je niet echt vrolijk van. Dit is al de tweede keer dat ik last heb van mijn litteken tijdens deze zwangerschap. Ik ga morgen direct calendulazalf halen en het iedere dag maar insmeren. Baat het niet, dan schaadt het niet. Nogmaals heel erg bedankt voor je reactie, TOP !!! Wens je heel veel succes deze zwangerschap en hoop deze keer zonder inknippen.....

Groetjes,
Diana
 
Terug
Bovenaan