littekenpijn door eerdere keizersnede

Hoi dames!!!
Kent iemand dit??
Ik ben voor de tweede keer zwanger (wk 26) en ben 1ste keer bevallen met keizersnede. Komt het iemand bekend voor dat je litteken erg veel pijn gaat doen nu de buik gaat oprekken????
Beetje stekerig? Heb mijn verloskundige laatste dagen nog niet kunnen bereiken en spoedgeval wil ik het niet noemen.........
Dank alvast voor reactie........
Oidipoes

Dat kan wel kloppen hhor. Ik ben nu 31 weken zwanger en ben ook met een keizersnede bevallen bij de eerste. En ik heb ook af en toe dat het litteken erg trekt. Maar het gaat bij mij ook weer over.Stel dat het bij jou niet over gaat, zal ik zeker ff de verloskundige bellen

Hoi oidipoes,
Ik wilde net zelf zo'n vraag stellen hier op het forum.
Ik heb het namelijk ook, van die felle steken rondom de keizersnee wond.Ik denk dat ik voor de zekerheid wel even de vk ga bellen, want ik heb ook het idee dat ik al erge harde buiken heb.
Maar ben wel blij te horen dat ik niet de enige ben die er last van heeft.
succes met je verdere zwangerschap.
groetjes Christel

Nou inmiddels vk gebeld; kan inderdaad geen kwaad, maar is wel knap vervelend. Stekend echt, bah. Heb overigens inderdaad zelf ook gevoel dat ik al erge harde buiken heb, is ook eerder dan bij de eerste, schijnt ook weer normaal te zijn. Zo leer je weer van alles bij.....
Dank voor reacties
Oidipoes

Terug
Bovenaan