little people vraagje

zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik onlangs de little people garage gekocht. Lukas vindt het helemaal super. Maar hij denkt soms ook dat het een auto is, waarschijnlijk vanwege de geluidjes. Hij gaat er dan bovenop zitten en doet: brrrroeeeem brrrrroemmmmmm. Ontzettend lief en leuk natuurlijk maar denken jullie dat de garage er sterk genoeg voor is?

Hahaha...sorry maar ik vind het wel erg grappig hoor!
Little people speelgoed is wel oersterk dus kan wel wat hebben hoor, hij zal er ook vast wel vanzelf "gewoon" mee gaan spelen.
Ik zou er niet te veel aandacht aan geven, hier is het zo dat als ik Linde zeg dat ze iets niet mag het juist heel interresant wordt om het vaker te doen.
Veel speelplezier!!!

groetjes Daniëlle.

hahaha hier ook een little people fanaat....en ja hoor is sterk genoeg want Yoëll zit en staat er zelfs bovenop......hahahahaha vond het de eerste keer ook niet zown goed plan dat ie dat deed maar hij doet het toch telkens weer......
dus gewoon zn gang laten gaan hij word er vanzelluf flauw van...

Yoëll probeert zelfs van de stijle heuvel te glijden...maar helaas zelfs 1 been is te breed hahaha....en hij roept dan maar van whiiiiiiiiiii (roept ie ook als ie van de glijbaan gaat nl.)

suc6 en veel speelplezier haha

liefs denise

Hier ook! Thomas klimt er bovenop, weet alleen niet hoe ie r af moet soms...
Gewoon alten doen, het spul is er stevig genoeg voor hebben we ontdekt!

Kus, Marieke

Alleen even oppassen dat hij, als hij er op staat niet gaat 'ombuigen', dus dat de twee helften opeens anders om staan...... Voor de rest kan er niks kapot aan dat spul, mooi he?

Susan

hihihihihi bij de gedachte moet ik ook wel even lachen...
wij hebben alleen de dierentuin van Little People maar heb tot nu toe het idee dat het redelijk onverwoestbaar is!

fijn joh dat je zo'n goede koop hebt kunnen doen!

liefs Jenneke

nou ja, dan moet ik me er maar niet te druk om maken he! Zolang die nog geen neiging heeft om in de boerderij te kruipen.... (die vind hij namelijk helemaal super).

Terug
Bovenaan