@little3

Hey Neomi,
Een berichtje aan mij, dat is leuk! Klachten had ik al voor mijn NOD. Het kerstdiner lag `s avonds al in de wc..:) en jeuk op mijn onderrug. Had ik bij mijn andere zw schappen ook. Verder onwijs moe. De "gewone"kwalen dus. Toch heb ik steeds het idee vanaf dag 1 dat ik in verwachting ben van een tweeling. Raar he... nou we zullen het de 27e wel zien... Hoe gaat het met jou? Gisteren is je moeder terug gekomen toch?

Liefs
 
hee
fijn om te horen dat je gezonde klachten hebt ;-)ja denk je dat echt. zit tweelingen bij jullie in de familie?zou wel super zijn natuurlijk!had al poosje niks over je gelezen dus dacht zal eens ff vragen!
mijn moeder is vandaag terug gekomen. we kunnen vanaaf naar de aula toe maar we mogen hara niet meer zien dus dat is wel heel apart natuurlijk!had gehoopt goed afscheid te kunnen nemen!
dus de 27e heb je een echo? spannend hoor! ik hou je in de gaten haha
liefs
 
Hey Neomi,
Lees net je berichtje op zwanger worden.. balen dat je ongi bent geworden. Ook ik denk dat je wel zwanger bent geweest hoor. Misschien nu je moeder weer in Nederland is en je dingen kunt afsluiten kan je lichaam en geest ook het vruchtje loslaten..Klinkt misschien wat zweverig .. maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel!
Wat betreft tweelingen, die komen niet voor in de familie. Het is gewoon mijn gevoel... De 27ste moet ik inderdaad naar de gyn.
Nou meid hou je haaks en wellicht tot snel op het zwanger zijn forum!
Liefs
 
Terug
Bovenaan