@little3

...ik lach mij een hoedje om je fanatieke post! Volgens mij een gevalletje van zenuwachtige verveling :) Maar ik ben er blij mee hoor, is er wat te lezen. Het was hier zo rustig...
Absoluut een spannende week, want het is D-week! Datum en tijd zijn bekend en geloof mij.. dat is ook niet goed voor je nachtrust hoor want je weet precies hoelang het nog gaat duren... poehj!
Mij tas al wel 10 keer nagekeken en de kinderen staan op springen van spanning. Daarbij een man die als een kip zonder kop begint rond loopt en zelf toegeeft last te hebben van medezwangerschapsperikelen:) het huis, de tuin en schuur zijn nog nooit zo netjes geweest kan ik je zeggen en verhongeren doen we het aankomend half jaar ook niet! De kinderen weten alleen dat deze week pake en beppe komen en dat mem naar het ziekenhuis gaat logeren vanwege de baby dus dat maakt het extra spannend natuurlijk. Absoluut uit zelfbescherming vertellen we de exacte dag niet want we hebben nogal nieuwschierige buurtjes.....
Als mijn lijf zich ook nog even normaal blijft gedragen komt het vast allemaal goed. Bij mijn andere geplande ks kreeg ik namelijk `s nachts weeen en had ik de dagen ervoor last van voorbereidingspijnen. Fijn voor de kleine maar ik hoop dat het mij deze keer bespaart blijft....
Liefs!

Spannend zeg!! Ben benieuwd wanneer er hier een berichtje verschijnt dat er een nieuw mensje op de wereld is gezet :D
En natuurlijk succes alvast!

Hihi idd teveel tijd over :) maar kijk ook erg vaak hier
Zo nieuwsgierig
Spannende tijden voor ons allemaal zijn ook al vanaf januari bezig met elkaar hihi

Maar heel begrijpelijk zeg dat het zo spannend is en dat je man er ook zo bij loopt hihi
Geniet nog eventjes en geniet daarna nog meer!!!

Liefs

Terug
Bovenaan