Liv wil aan 1 kant niet drinken

Hai,
Zoals de titel al zegt wil Liv aan de ene kant niet drinken. het is al een tijdje aan de gang dat ze onrustig drinkt. Eerst heeft ze 3 dagen links niet willen drinken en sinds een week of 2 gaat ze huilen als ik haar rechts aanleg. Ik begin al steeds met rechts aanleggen, heb ok geprobeerd liggend te voeden. Ze "bijt" en laat dan mijn tepel losfloepen. Ze gaat ook echt huilen. Het is niet zo dat er niet voldoende voeding in zit, misschien zelfs wel te veel. maar het loopt niet haar mond uit. Dat is nu dus al 2 weken aan de rechterkant en ik dacht inmiddels eelt op mijn tepels te hebben (bij wijze van spreken), maar de eerste tekenen van kloven beginnen toch te komen.
Aan de ene kant vind ik dat heel erg vervelend, maar daar kom ik wel overheen. Ik vind het wel heel naar dat ze dus 1 kant gewoon niet wil. Ik zou nog de rugbyhouding kunnen proberen natuurlijk, misschien heeft het ermee te maken dat ze niet lekker ligt op haar linkerzij of zo.
Ik zou graag nog meer tips horen, want ik begin me ondertussen natuurlijk ook weer zorgen te maken of ze wel genoeg voeding binnenkrijgt (Voor wie het niet weten, Liv krijgt maar 4 voedingen per dag,ik voed vrijwel volledig op verzoek, maar als ze het overdag maar tot 3 voedingen heeft laten komen, maak ik haar rond 22 uur nog wakker voor een vierde voeding).
Oh ja ik heb ook gekeken of er misschien tandjes doorkomen, maar ik kan niets ontdekken. Verder is ze gewoon opgewekt, alert, maar wel rustig. Gisteren heeft ze overdag ongeveer 2 uur geslapen en daarna vanaf 18 uur tot vanochtend 7. Ze wordt 's ochtends altijd uit zichzelf om 7 uur wakker.
Liv is morgen 4 maanden.
Patricia

Hoi,
Ik heb niet echt een idee wat het zijn kan bij je. Maar ik herken het beeld wel een beetje maar dan niet bij 1 borst maar gewoon wisselend. Willem heeft soms ook tijden dat hij niet rustig drinkt, als mijn borsten heel vol zitten of juist heel leeg zijn. Dan klopt gewoon de vraag niet met het aanbod. Hij bijt dan ook en verkramt zich. Het lijkt alsof hij niet wil drinken, al heel vol zit. Hij doet dat ook als hij eigenlijk te moe is om te drinken. Ik kan je dus helaas niet echt helpen. Hopelijk gaat het snel over. Sterkte ermee.
Chrisja

Terug
Bovenaan