lizzy B

hoi

het is alweer een poos geleden dat ik iets van je op deze site zag.
ik ben heel benieuwd hoe het nu met Floor is en met jou. behalve een zak met watten in mijn hoofd gaat het zeer redelijk.
Ik denk dat alles zijn reden heeft en ik kan nu zien dat er ook iets goeds uit kan komen.
Ik heb veel tijd gehad om na te denken over werk, kinderen, relatie er is in twee jaar tijd zo verschrikkelijk veel gebeurt dat het overzicht helemaal zoek was.nu heeft alles een plek gekregen en dat voelt wel goed.

Jeanette

Lieve Jeanette,

Het is fijn om te horen dat het wel redelijk goed met je gaat. Je hebt toch ook al behoorlijk wat tegenslagen moeten incasseren. Mooi om te lezen dat jij in de gegeven omstandigheden het positieve eruit hebt kunnen halen en tot bepaalde inzichten bent gekomen. Wat een harde levenslessen moet je hiervoor doorstaan. Gelukkig zie je het zitten en je komt nu over alsof je je erin hebt kunnen berusten.

"De parel uit het lijden", zeggen ze.

Ik heb vreemd genoeg vooral in het begin momenten gehad dat ik hoop en vertrouwen in de toekomst had, maar nu is dat bij mij even weg. De laatste week zit ik in een vervelende dip. Het schijnt er wel bij te horen die ups en downs, maar ik blijf nu wel te lang in een mineurstemming hangen naar mijn smaak. Ik hoop wel dat het niet zo lang duurt en dat ik er uit kom. Kun jij er met je partner over praten? Begrijpt hij jouw gevoel?

Ik ben er helaas nog niet uit waarom dit mij moest gebeuren en wat voor positiefs ik hier uit kan halen, maar ik weet zeker dat ik dat ook nog wel ga inzien als ik het moment bereikt heb dat ik door het ergste lijden heen ben.

Ik wens je nogmaals veel kracht en sterkte toe (en veel inzichten).

Liefs Lizzy B.

Hoi Jeannette en Lizzy,

ben even uit beeld geweest, lekker een weekje naar de zon met mijn man.
Het gaat lichamelijk erg goed met me maar emotioneel is en blijft het moeilijk. Zeker nu ik allemaal kinderwagens buiten zie en spelende kinderen merk ik dat de pijn erg diep zit.

Heb gisteren weer onderzoeken gehad, na ik te horen had gekregen dat de chromosomen goed zijn (gelukkig). Nu gaan ze over een maand in de baarmoeder kijken om te zien of er verklevingen zijn. Hoop dat ze iets vinden en er iets aan kunnen doen. Kan me gewoon niet voorstellen dat we geen kinderen gaan krijgen.

Hou moet dus meiden en hou met op de hoogte, hoop dat het met jullie snel weer beter zal gaan.

Liefs Floor

Hoi
Vanochtend ben ik bij mijn schoonmoeder
geweest en ze heeft mij gemagnetiseerd en een voetreflex behandeling gegeven.
Ik hoop dat dat helpt om zo snel mogelijk mijn hormonen weer in balans te krijgen, dat is eigenlijk het enige wat er nog aan schoort ,ik ben heel pms-erig oftewel of ik loop te fluiten door het huis, of ik flip bij de kleinste verkeerde beweging(geen pijl op te trekken)
Even over mijn partner, voor hem was het wel de eerste zwangerschap, ik heb het idee dat hij wel heel teleurgesteld is, maar hij laat alles heel gelaten over zich heen komen
go with the flow,de eerste week, nog voor de miskraam,had ik het idee dat ie zich begon terug te trekken maar ik heb daar een stokje voor gestoken en we hebben toen heel goed gepraat samen (verdriet verwerken is ook parnerschap tenslotte).
Gisteren hebben ze mij een stage,van een half jaar aangeboden op een veel grotere vestiging (mijn grootste verwijt naar mijn leidinggevende was dat ik geen opleidingen had gehad en dat werd mij bijna 2 jaar geleden wel beloofd),het lijkt me een leuke manier om wat anders aan mijn hoofd te hebben en veel nieuwe indrukken op te doen.
Ik ben alleen, door die vreselijke aanvaring van een paar weken geleden, wel argwanend over het motief, nu ineens wel, want mijn functie als meewerkend-teamleidster is al weggegeven,ik zie mijn team dus waarschijnlijk niet meer terug.

jeanette

Terug
Bovenaan