Lizzy is vandaag opgenomen in het ziekenhuis!

Lizzy is aankomende maandag 3 weken oud.
Papa en mama zijn erg moe..want ons kleine meissie Lizzy huilt bijna van voeding tot voeding.
Het is al vanaf dag 1 sinds de geboorte zo.
Ze kan zo een paar uur achter elkaar krijsen en dan slaapt ze een paar uur en als ze wakker word huilt ze weer.
Vandaag zijn we naar huisartsen post met Lizzy gegaan want we willen een oorzaak weten van het huilen.
Lizzy huilt nu zomaar zoveel en er moet echt wat zijn.
We hebben alles al geprobeerd om het huilen te verminderen maar het werkt allemaal niet.
We hebben al een paar keer een extra voeding geprobeerd maar dat werkt averechts en dan gaat ze alleen maar harder huilen.
Wat doet het pijn om je kind zo te zien huilen en we raken zelf oververmoeid.
Dus we zijn blij dat ze nu gaan kijken wat eventueel de oorzaak van het huilen is.
Lizzy word voor 2 of 3 nachtjes opgenomen om haar te obsereveren en dingen te onderzoeken.
Hopenlijk komen ze er snel achter wat er is.
Ons 1ste dochtertje Silvy kon ook bijna niet meer slapen omdat Lizzy zo aan het huilen is dag en nacht.
Silvy word er ook erg onrustig van.
Vanavond gaan we natuurlijk nog even met het ziekenhuis bellen hoe het met Lizzy gaat..net sliep ze nog.
Maar meestal s'avonds na je voeding begint het weer het huilen.
Morgenochtend gaan we naar het ziekenhuis gaan we Lizzy in badje doen en daarna komt de kinderarts weer even praten over Lizzy.
Lizzy huilt zo 6 uur per dag en zo 3 uur achter elkaar.
We houden zielsveel van jullie lieve mooie dochters van ons..
Opa en oma Leeflang hadden gisteravond en nacht even op Lizzy gepast want papa en mama waren erg moe en konden wij ook een nachtje doorslapen.
Maar bij opa en oma heeft ze ook de hele nacht gehuild.
Wisten we maar wat er met ons kleine lieve Lizzy is.
Hopenlijk komen ze er snel achter.
We vinden het zo moeilijk om haar in het ziekenhuis achter te laten..wat kan je moederhart dan breken.
Maar alles komt met ons meissie.

Och meisje ik kom ff inbreken ik ben van het mama mrt '11.
Ik herken jullie verhaal helemaal onze jochem was idem echt waar.......jochem heeft reflux....de verborgen.....
Wat jij beschrijft zo ging het hier ook!
Inmiddels is ons manneke 9 wkn dikken we zijn voeding in....en heeft hij speciale voeding van de kinderarts ook voor zijn buik(weer een ander verhaal)
Ik heb veel aan deze link gehad wat betreft de symptomen je moet niet naar de onderzoeken kijken want bij zuigelingen gaan ze inprinciepe alleen op de symptomen af omdat de onderzoeken belastender zijn--http://babyplaza.be/baby/docs/index.php?story=bb010

Heel veel sucses en sterkte

Liefs louise mamaclub mrt'11

jeetje, heftig, wij hadden ook een huilbaby, zonder oorzaak, uiteindelijk is het goed gekomen, en is het nu een heel rustig en tevreden meisje die wel goed voor zich zelf durft op te komen.....ben blij dat die huilperiode achter ons ligt, als ik nu nog een kindje hoor huilen gaan bij mij gelijk de nekharen overeind, ben volgens mij echt getraumatiseerd.....hahahaha. succes ermee, hoop snel voor jullie op een tevreden meisje!!

Hier een berichtje van een december2011 mama.
Het komt mij ook zo bekend voor.
Mijn zoontje van nu bijna 2 heeft dit ook gehad.
Ook hij bleek verborgen reflux te hebben. Echt een verschriking. Bij hem zijn met 6 weken wel de onderzoeken gedaan, ph metri meting. Toen wisten we eindelijk wat er aan de hand was.
Ik hoop dat jullie kleine meisje snel opknapt en dat ze weten wat ze heeft!
Succes!

Hoi
wat een verhaal zeg. Wij hadden ook bij onze eerste een "huil" baby en zijn naar de osteophaat geweest die heeft alles in 1 behandeling verholpen!!!
Vraag maar na bij je verloskundige zij weten vaak wel een osteophaat die baby''s helpt!!
heel veel sterkte gewenst.
liefts

Jee wat een verhaal. Ik heb totaal geen ervaring, mijn eerste zitten we op te wachten maar het lijkt me verschrikkelijk. Zowel omdat je niets kan doen alswel dat het super vermoeiend moet zijn.
Nou meid ik hoop echt dat ze snel weten wat het probleem is en je je meisje gewoon mee naar huis kan nemen. Ondertussen een beetje bij proberen te komen jullie. Succes en veel sterkte

Liefs

Terug
Bovenaan