Lkkr gewinkeld!!

Na het lange binnenzitten zijn we gisteren lkkr gaan winkelen. De kids hebben zicht vermaakt bij opa en oma. Wel al heel veel echte zomerkleding, waar we nog niet echt naar op zoek waren. Voor de kids leuke dingen ingeslagen bij de H&M!

Jullie al aan het shoppen geslagen?

Groetjes Babybelle

Haha, wat leuk zeg!! Nee, hier nog geen geshop, heb er nu ook niet echt meer de puf voor eerlijk gezegd. We gaan zaterdag de stad in om de geboortekaartjes te bestellen, dus misschien dat we dan even kijken.
Maar de oudste kan zijn zomerkleding van vorig jaar nog prima aan. Alleen voor Eline moeten we gaan kijken. Jas en alles past ze nog. Maar wel broeken, rokjes en vooral shirtjes. En zomerschoenen.....

Hier nog niet geshopt maar ook hier is alles al helemaal op de zomerkleding gericht terwijl er toch echt nog sneeuw ligt t/m april als we pech hebben..??....wel lastig voor kleertjes van Erik want bedacht me laatst dat ie te snel gegroeid is voor zijn warmere kleren... dus maar wat rompers met lange mouwen ingeslagen!

Hier nog niet geshopt. Ik denk dat Dani de kleertjes van Sam allemaal aan kan en voor Sam had ik al het een en ander. Alleen nog schoentjes en een jasje

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan