lodger bunker

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik denk er over om een lodger bunker te gaan kopen. Maar omdat ze nogal duur zijn was ik benieuwd naar jullie ervaringen.
Bijv. tot hoe oud kunnen ze er in- past het in elke wandelwagen- kan hij ook in de maxi cosie, of is hij daar te groot voor? Etc!
Bedankt alvast! Groetjes ilona

Ik  vind ze super leuk maar  persoonlijk zou ik  het niet kopen, vind het te duur. Maar ik ken iemand die hem heeft en ze is er harstikke blij mee. Volgens haar gaat het lang mee en kan je hem goed gebruiken als voetenzak. Als ik het goed hebt past die niet in een maxi-cosi maar ik weet het niet zeker.

Grt Jacy

Hoi hoi,

Tip: kijk eens op Marktplaats, daar heb ik die van mij ook gekocht, deze was echt nog als nieuw en heb er €27 voor betaald! Nieuw in de winkel  zou die van mij rond de €75 kosten. Gebruik hem in de kinderwagenbak, eerst als dekentje en nu mijn  dochtertje er gewoon lekker  in.

groetjes,
xx Roos xx  

Ik heb afgelopen week de roze Bunker met bloemen besteld. Ik had al een Wrapper Dotty voor binnen en ben helemaal weg van Lodger.

De voordelen vind ik dat je kindje er lekker warm in zit. Als je ze in dikke winterkleding hijst, kunnen ze zich vaak niet meer goed bewegen.

Hij bestaat uit twee delen, een soort vier-seizoenen-zak, dus ideeal voor elke temperatuur. Hij past in de maxi-cosi, in de buggy, de kinderwagenbak, enz.

Je kindje kan er tot  minimaal het 3e jaar in. Veel langer dus dan in een gewone voetenzak.

Ik heb em bij de Droomkamer besteld. Daar was 'ie het goedkoopste omdat ze daar momenteel een actie hebben waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalen. Ze waren ook snel met leveren, ik had hem in een paar dagen binnen.
Even googelen op de droomkamer en je vind hem zo! (kon de directe url niet plaatsen, was te lang)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan