lodger en mini monkey

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben inmiddels zwanger vd 2e en nu heb ik advies nodig!
Omdat mijn kinderen straks beide nog erg jong zijn, ben ik op zoek naar een draagzak. Ik twijfel tussen de MINIMONKEY  of de lodger shelther. De MINIMONKEY  is handig omdat je hem ook in de box kan hangen en later als heupdrager kunt gebruiken. En de Lodger shelter lijkt me ook erg handig, omdat je kindejs er zo mee uit de maxi cosi kan tillen. Hij lijkt me ook lekkerder liggen dan de MINIMONKEY .
Zijn er nog mama's met ervaring van 1 of beide draagzakken?
Bedankt en groetjes!

Ik heb een premaxx, lijkt op de minimonkey en vond het ding verschrikkelijk. Ja, de baby vond het geweldig en misschien is het te doen als je een heel klein kindje krijgt maar het is nogal zwaar als je kind aan 1 schouder hangt. Ik heb de Premaxx nog, (in totaal 2 keer gebruikt) en wil hem best in de wieg hangen als hangmat, maar om doe ik hem nooit meer, een baby hebben is al zwaar genoeg voor je rug en schouders. In een gewone draagdoek of Combi Cotti kun je je kindje ook op die manier neerleggen, vinden ze ook heerlijk en het is voor jou comfortabeler. Maar een gewone draagdoek omdoen is een hele klus, de combi cotti schijnt wat makkelijker te zijn.
Ik zou er goed over nadenken als ik jou was, want het ziet eruit als een miskoop.

Hoi,

Wij hebben de minimonkey. Ik heb hem later gekocht en hem als heupdrager gebruikt. Ik nam hem mee naar de stad (had geen buggy). Ons zoontje kon al vrij snel lopen en dat mocht hij dan in de stad ook aan de hand. Maar wanneer hij weg liep of ik ging betalen dan deed ik hem in de minimonkey. Is lichter dan gewoon op de heup. Maar het blijft idd vrij zwaar voor over 1 schouder.

Ik ga straks wanneer nr. 2 er is de minimonkey in huis gebruiken. Maar voor buitenshuis wil ik of een draagdoek of een babybjorn, omdat ik verwacht dat dat veel minder zwaar is voor mijn rug. Wil eerst de baby dan in de babybjorn doen en dan onze peuter in de wandelwagen houden.  Tot dat hij goed genoeg luistert om bij mij te blijven in de winkel en ook terug kan lopen.

Groetjes junimama.

Terug
Bovenaan