Lodger inwikkelkleed


Hoi,

Een vraagje:
Ik zag een foldertje met een erg leuk inwikkelkleed van Lodger (zie site www.lodger.nl).
Is er iemand die ervaring heeft met zo'n kleed.
Het lijkt me een erg handig ding, maar wel erg prijzig vandaar.
Ben benieuwd of het goed bevalt.

Groetjes Jessica 30+4
 
Hoi Jessica,

Ik had er nog nooit van gehoord, heb de site even bekeken en vind 't wel heel leuk.
Op de site staan alleen geen prijzen.
Als 't zo duur is, wat jij zegt, weet ik niet of ik 't zou doen.
Je hebt 't niet echt nodig.
Dan kun je beter zo'n draagdoek kopen.
Daar kan dit ook allemaal mee, plus je kunt je kindje er tot ongeveer een jaar in dragen.
Die kosten zo'n E50,=.
Verkrijgbaar bij de geboortewinkel en thuiszorgwinkel.
Als je op Google 'draagdoek' intypt komen er nog veel meer adresjes.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Veel liefs.
 
Ik heb er een gekregen voor mijn eerste en ze zijn best handig maar je kan ze niet zolang gebruiken. Als je ze duur vind dan maak je er toch zelf 1. Het is niet meer dan een fleece-dekentje met wat handig geplaatste klitteband en een rijgkoordje. Kan je hem gelijk ook wat groter maken. En natuurlijk je eigen ontwerp ervan maken. Fleece kost op de markt niet veel, ca. 6 E de meter. Succes
 
Door jouw berichtje ben ik gaan kijken op de site en het ziet er inderdaag erg leuk en warm uit. Mijn probleem is dat ik in Italie woon en ik ben al de hele dag aan het zoeken op het net voor een online shop. Maar er is er geen waar ik het online kan bestellen. Ook al met lodger gemaild etc.....

Nu lees ik hierboven het berichtje van Gufrie, om het zelf te maken. Ik zat hier al aan te denken. Maar ik zou alleen even willen weten hoe nu precies de vorm is. Ik zie op het internet meest een ronde vorm, klopt dit?
 
Terug
Bovenaan